Cherating...(eDISI mAnDi OR mAIN AIR pANtAI!) | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jul 30, 2009

Cherating...(eDISI mAnDi OR mAIN AIR pANtAI!)

salam guys...
aku teramat bz sebenarnyer smpaikan aku jdi bahan umpatan momguess n suziey sekali lagi gara2 aku tak buat entry baru.
woit korang!!
sesuker jer yerk?!!
skunk aku tak pedulik!
aku nk buat gak entry cherating ni even lmbat!
even dah basi peristiwa ni tuk 3 hari!
aku tak peduli...







aqil tengah cecah kaki kat gigi pantai..
waduh - waduh!
anak ibu memang takut air lor!!
aisyehmen..
boleh usha2 lagi air tu...
hot or cold ker gituw!!!



aku suke coti2 ker cherating..
sila abaikn pose aku ni...
sgt gedik kerana aku aderlah bonzer yg budiman sesekali transform jdi aweks gediks tak berapa nk menggediks!!


peace!!
aku nampak kuruskan dalam ini gambar?!!
hehehehhe!
perasan!




aqil:can this be eaten?it's look so yummy..







aqil: yehaaaaaaaaaaaaaa!!yareeba!reebaaaa!!!!!bestnyer pijak pantai!!!yahoo!!!!








aqil: ibu..I am smilling!hurry up!take my photo!brrrpp!!!!





aqil: ibu..see my teeths?or do i look funny with benjol didahi?









ibu: aqil..look at babah..tgk babah sayang..
aqil: takmo!takmo!takmmo!!








ibu: air ni tak telan adik ler..air ni bkn boleh buat ape..klu dia kaco adik,ibu babap jer air ni...







aqil: taknak!taknak!takannnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk!!!

















p/s: location is at front of our room at impiana cherating..malam2 tido dengar hempasan air pantai.pagi2 bgun dh nmpk a beatiful sunrise!pastu dh boleh mandi manda klu malas nk mandi pagi!!ahahaha!!!!

12 comments:

  1. wah ayu...sukenye iela tgk pic yg gedik itu..terasa keriangan menuju ke puncak time bercuti gini..nak plak pegi ngan org tersyg....syoknyeeeee!!

    ReplyDelete
  2. Ayu...dah lama sebenarnya tak jengok2 tgk gambar ayu n aqil...terkujatnya melihat..sungguh beza ya??

    ReplyDelete
  3. suka tgk gambar anakbanak nie..happy jew...gambar pakai bikini mana ???

    ReplyDelete
  4. waakkaaka..aku xtahan tgk ko posing gambo no 2 tu..hahahaa:p

    amboih sonot nye tido mlm diulit bunyi ombak...layan 'blues' la yek..ekeke:D

    ReplyDelete
  5. kak eila
    hehehe
    mmg terasa bahagianyer bercuti bersama2 dgn org terchenta n ank terchenta..
    seolah2 dunia ini aku yg punyer!!

    ReplyDelete
  6. joe
    mmg saya berbahagia!!
    sgt2 berbahagia!!

    ReplyDelete
  7. kak siti
    ape yg berbeza tu?
    dari segi mana?
    confius nih!!

    ReplyDelete
  8. kak atty
    cencor ler tu!!
    gelenyahnyer you!!
    I pakai bikini dlm bilik laa..
    ape brg pakai kat luar!!

    ReplyDelete
  9. suziey
    aku kan mmg suke2 possing cam ko!
    alor..
    buat2 luper ler plak yerk?!
    sudahlah kau!!

    ReplyDelete
  10. wahhh... bestnye cherating...
    ayu... kenape rambut aqil gitu rupenye....
    comel... tapi kelakar...

    ReplyDelete
  11. rambut aqil tu ade kisahnyer kak we oii!
    2 bulan lepas ingt nk tebas abis
    sekali tu sikit lagi nk tergunting telinga
    jdinyer aku pun potog ler sikit pastu cukur
    dah cam ruper suku kaum penan aka abu bakar ellah!
    ahaha...
    mmg comel!!

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang