Terkesan Dihati.. | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Apr 6, 2010

Terkesan Dihati..



teringat lagi masa arwah main - main cakap dengan Alex dalam raja lawak musim ke 4.
'Alex,andainya nanti saya sudah tiada lagi di Era,awak boleh gantikan tempat saya.'

gurauan?
memang itu yang sinonim dengan arwah..
tapi siapa tahu yang kata - katanya itu jadi kenyataan?
Al fatihah untuk arwah Din Beramboi..
bagi aku..memang terkesan dihati pemergian beliau.
tambahan plak cik sam yang tepon ari sabtu tu bgthu arwah dah takde.
mudahan rohnya dicucuri rahmat.
n korang ade perasan kan dlm FB ade sorang hamba Allah ni kutuk - kutuk arwah.
bagi aku..
itu sume celah - celah gusi jer.
biar Allah jerlah yang balas perbuatan budak tu.

2 comments:

  1. memang terkesan di hati kan..

    al-fatihah..moga roh arwah ditmptkan dikalangan orang2 yang beriman..Amin..

    ReplyDelete
  2. memang aku pun terkesan gak.. kenapa ek? mungkin sebab keikhlasan dia kot menghiburkan semua kan?

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang