PEDAS DAN MASAM! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jan 25, 2011

PEDAS DAN MASAM!

  
sambal yang sedap dan pedas serta manis!!




teh o limau ais yg masam manis




lately suke sangat makan pedas dan minum masam..
kenapa ntah..
aku pun bukannya suke sangat dengan sambal.
sakit perut.
tapi sekarang,mesti nak makan nasik mesti asyik nak cari sambal!
huhuhh...
kat rumah pun aku suke masak sambal sotong..
pastu time lepaking mesti pekena teh o limau ais or suam.

klu tak silap aku..
tak elok amalkan..
tapi tak thulah daku..
korang plak?!





10 comments:

  1. bonzer, kalau tak de sambal cam tak sempurna hidup. mestilah , dapat pula teh o limau ais. tak henggat dunia.

    ReplyDelete
  2. teh o limau penghilang dahaga paling best..
    sambal i kekurangan skt..pedih perut laaa..
    tapi itu menu pedas2 seswai bg yg nak kurus hehe

    ReplyDelete
  3. kalau makan x terasa pedas memang x syok la...

    ReplyDelete
  4. aku kalu mkn...kena ada smbal2 gak..tp x leh power sgt smbl tu...nk rasa pedas2 sket kan....

    aku jrg minum teh o limau ais..tp x de ais aku suka ...

    ReplyDelete
  5. cam cik ina minat do do cheng kata...tak meriah kalo makan xde sambal ahakss

    ReplyDelete
  6. my hubby tak leh hidup tanpa kepedasan :p

    ReplyDelete
  7. sambal... kalau buat sendir mmg tak pedas.. tapi klu orang lain buat sampai meleleh airmata tu yg paling bestlah

    ReplyDelete
  8. perghh..mmg sedap itu suma..hb ai mmg giler smbal. Kalau setakat nasi + smbal semata2 pon dh kira settle!hihih..tp ku lebeyy suka teh ais! Perghhh heaven!

    ReplyDelete
  9. suka makan sambal jugak.. tapi rasanye skrg nih kurang sikit~ tak tahu kenapa~

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang