RVC: SABAR ITU INDAH!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jan 17, 2011

RVC: SABAR ITU INDAH!!


salam guys..
huuh..
prihatin sungguh kawan - kawan dengan entry tadi..
aku tak main - main bile aku story sebab memang sedih giler weih.
terkesan jugak ler sampai ke hati hari ni sampaikan tahap aku tak duk depan komputer dari pagi tadi dengan khusyuk takut terkenang - kenang.
jenguk mana yang patut kejap then cabut buat keje borang kuning yang lama dah tertangguh - tangguh sebab supplier takde yang sanggup nak coding rega barang yang mereka tak pernah jumpa!

jumaat lepas aku EL sebab dak ara demam..
lastly malam tu jugak bawak ara pergi klinik n masuk ubat vontot.(aku terpikir benda ni lepas Mamatisya inform dlm fb)

n petang jumaat tu sebenarnya nak merasmikan fp yang yang baru dibeli.
huuuh..
sangat teruja tuk buat RVC kali kedua..
yah bener..
sabar itu indah!
sangat indah dan keberhasilannya?!
huuhuhuhuh...

semasa ara tengah tido dan terjaga dipertengahan proses membuatnya ini..
huauuaha..
memang sabar itu indah sekali..
aku buat dengan berhati - hati sambil mendukung ara disisi..
dengan bantuan FP yang sangat berjasa sekali
dengan ketiadaan marjerin mahupun mentega ataupun minyak sayuran ataupun minyak jagung..
haku gunakan minyak masak!
ahahaha
dahlah minyak masak kena catu..aku selamba kodok guna buat kek!
tapi hasilnya?!
menakjubkan dengan bantuan FP!
aku sayang kamu wahai FP!
muhahahhaa...

ape lagi?!
thaipusam ni sila kosongkan tangki anda!!

takde lencongan terdekat ler nak ke setiawangsa tu..
muhahahaha!!

bila agak - agaknya nak tukar suke sama suke dengan kek coklat ko yang terhebat di alam semesta tu?!
huhuhuhuh...

sekian...



9 comments:

  1. aku tgk gmbr je la wei..huhuhuhu sedih...:-p

    ReplyDelete
  2. wui..terrernya..mesti sedap nih..

    ReplyDelete
  3. wa....nak jugak.....xpernah rasa velvet kek ni...

    sy terkejut ok bc n3 sblum ni...rupenya awk mimpi jer....sedih mula2 bc n3 itu

    ReplyDelete
  4. wow..menariks, yummy...! baca tjuk td, ingt nak berpuitis..ngee..

    ReplyDelete
  5. meleleh air liur aku..makesure color merah darah ok.tu yg buat aku nk giler mkn RVC ni..hehe..

    aku dh ready nk kosongkan tangki:p

    ReplyDelete
  6. pehh mmg mantappp!!! belum rasa, tgok pon dh tau!! terbaek tu kak

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang