TOP CHOICE: DOMINO'S PIZZA!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jul 26, 2011

TOP CHOICE: DOMINO'S PIZZA!!




Salam...
Happy Breakfast Guys...
Daku arini,of course ler bawak balance domino's malam tadi,
5 slice kek lapis serawak (2 perisa),specially made by my biras which from serawak.(she said people over there pronounce sarawak as serawak).;Mummysyafie,betui ka?!
5 slices also banana caramel brownies,yg mana aderlah belen2 yg ditinggal oleh ank2 untuk si ibu (huhuhuuh..mujurlah budak2 tu ingat nak tinggalkan)
dan jugak 2 liter air suam,2 botol kecik vitagen dan jugak 2 biji buah.
huhuhuuh.bukan buah dada yer..tapi buah pear jer...

vitagen tu aku rembat setot punya sebab dah kena UTI ni..
nak tak nak kena amik kultur hidup..
huuuuhh...
lepas ni msuk dlm list pemakanan..harus minum kultur hidup tu walaupun aku tak suke gila.
semalam lepas mkn yogurt mixed berry...
belah malam barulah aku dpt tido dengan aman..
takdelah berdenyut menda alah tu dari dalam...
thank you kak pijah dan boss 2nd command memberitahu ape yg perlu dimakan dan ape yg perlu dilakukan untuk mengelakkan kejadian berulang..

sekian 
terima kasih kerana sudi membaca.
membaca budaya kita ker...ker..ker...


*UTI: A urinary tract infection (UTI) is a bacterial infection that affects any part of the urinary tract

4 comments:

  1. sedapnye kek lapis..
    aku ngenang leceh nak buat
    tu aku xpernah buat hehehe

    ReplyDelete
  2. nampak pizza ni... td p request ngan asben nak makan pizza.. wlupun tak minatpun.. cume teringat mushroom sup jek..
    tp request ditolak.. coz anak mintak nak makn kentang mcd huhu

    ReplyDelete
  3. kene UTI ko yer, aduhh,aku xpnh kene tp kwn aku citer mcm nk pengsan saketnye..dan besenye kwn aku klu kene die adalah preknen,hehehe

    ReplyDelete
  4. @mama umar maryam
    huhuh..
    preknen?!
    gulp!

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang