Intro: Family Event dan Ngelencer Yang Kelam Kelibut | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Nov 29, 2011

Intro: Family Event dan Ngelencer Yang Kelam Kelibut

salam guys..
tak sempat arini nak buat entry sangat..
hensemkan anak bujang aku?!
hihihiihh...
cuti ke pulau?!
sangat la fun even masa sangat la packed and sangat la kelam kabut..
sudahnya aku tak merasanya mee udang sg dua tu or puas2 jln2 ke port or tempat2 menarik kat pulau.
accomondation?!
puas hati sebab tido kat Summit Hotel,Bukit Mertajam.
under rates abang ipar aku la...
sangat - sangat berbaloi...
mandi kolam and mandi bathtub entah bape kali entah sebab dak ara suke gile mandi kolam.
on the journey?!
setot sangat bagus sebab mata ralit dok tgk jelapang,gunung ganang..
Ara?!membute jer kojenya..(tiru gaye perok cakap)

anyway..
baru jer setel edit gambo2 pertunangan BIL aku.
dapat orang perai.
oh yer..
pengalaman menaiki feri?!
sangat syiok!
dan baru ku tahu..
ade beza,klu gi seberang,gi pulau,or gi balik pulau.
not terms pulau pinang itu menyeluruh..
one more thing,penang is similar to singapore...(even kau tak pernh pergi singapore,bil aku cakap penang ni similar to singapore)
ape yg same pun aku tak tanya lanjut.


*tak puas sebenarnya berjalan...
*bulan 2 ni pergi lagi sebab klu ikut perancangan..BIL aku nak nikah time tu.
*kali ni jalan puas - puas!
*dek kerana tak sempat,aku tak beli sebenier tuk kawna2 kat opis pun.aku cume beli jeruk jer tuk mak aku.terukkan?!!
:P

*sambung nantilah..aku citer betul - betul!

4 comments:

  1. kemain setot bergaya ngan spek mata beso...oh tk sempat ek mkn mee udang...tkpe2 aku br je update entry mee udang...sila la jamu mata...hehehee

    ReplyDelete
  2. hehehe..sabo je la komen mamatisya ni ;)

    takpela, best gak kan..
    lenkali bleh merasa makan2 mi udang plak ;)

    ReplyDelete
  3. besaunya spek setot...hahaa

    oohh...ke penang...beli jeruk campur tu ek?best3x...

    ReplyDelete
  4. kena p lagi weh..aku last year p penang cam ko la.xsempat wat mcm2...tp yg aku p baru2 ni..suma aku terjah.puas ati

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang