Antara TAYAR MOTOR BOCOR,PAYDAY,PROF ngadu kat HOD,Jaga Budak Biotech,Nasi Bekal Babah,Kandang Compressor,Misscarriage dan Fan Test Manometer Liquid. | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Feb 25, 2009

Antara TAYAR MOTOR BOCOR,PAYDAY,PROF ngadu kat HOD,Jaga Budak Biotech,Nasi Bekal Babah,Kandang Compressor,Misscarriage dan Fan Test Manometer Liquid.

hahahhah
pnjng sgt daaa ini tajuk...
oklah
tak mo melalut2...
pagi ni PAYDAY!
aku sgt happy ok sbb boleh beli barang dapur lebih sikit minggu ni.
dah tu plak selepas memberi 'Surat Saman' pada Babah malam td..
Babah pgi ni tetiba gatal nk siapkn baju aqil?!(setelah ponteng selama 2 hari dr rutin dia tu)
pelik tapi aku suke...
ye arr..mlm aku tukar pampers dia...lyn dia ngopek smpai ker pgi.
Babah?membuta ,terbongkang n terkangkang.
huahuahuahua...
Tapi yg tak bestnyer...
pagi td ujan daa..pastu Tayar Motor Pancit!
Sib baik pancit dekat simpang GMC Sri Gombak tu.
Apalagi..tepon ler mamat tukang tukar tiub tu kat selayang..
smbil menunggu tu....
Babah dok gatal ajak dating..
dok sebelah dia kat mobil tu..
Aku?buat bodoh jer sbb aku mmg tak reti nk gedik2 or duk rapat2 dgn laki sendiri kat public
sedangkan kat rumah pun tak gitu.
hahahhaha
sengal tak aku?
hehhehee...
smpai2 jer..
aku gi ler bank nk cuk duit
boleh pak ade satu letcurer Biotech ni dok kecoh2 tepon HOD aku yg aku ni tak buke2 lab
sdgkn kat pintu lab tu,
ade jer no tpn aku
ape daa...
Dah aku terkocoh2 buke lab
Demo depa ni satu hal
sib baik depa mengerti.
Dah smbil jaga kelas biotech ni,aku repair ler satu mesin ni.(FRICTION LOSES)
tetiba aku teringat Nasi Bekal Babah tertinggal dlm beg guni aku.
Adoyaii..dh Babah tpn tnyer.
Sudah malam td dia request mtk lauk sweet sour sbb berkurun tak mkn lauk tu since aku beranakkan Aqil..
Sudahnyer..sumbat kat mulut aku jerlah skunk ni..
hehehhe..
smbil mkn smbil blogging...
Gagagaggaga
Tgh melayn budak2 ni..
ade plak fan test punyer liquid sudah abis
So...experimant tak dapek nk buat
aku pun refill blk ler Fan Test Monometer Liquid tu.
then..bebudak ni masa dh time sbb ade yg kena rushing gi seminar and quiz.
Pas tutup sume pintu lab..aku lyn ym dgn dak wawa
dh tu bru aku perasan..kandang compressor tu rosak.
kena buat tag weld
tpi dok bincang dgn hakem..dia kata tkut TIG mesin tu takde kat workshop
so..dia suh aku tgk2 klu kandang tu boleh remove buta2 dr tmpat tu
hmm...
aku akn buat pas tghari sbb nk gi byo bil ikut wawa and zul.
pastu nk tnyer psl slg sorg supervisor kitaorg yg bebaru ni misscarriaged.
sedih arr..
bye...

6 comments:

  1. byknye kije...hihihi...ade kije kosong x kat MiAT? cam best plak :)

    ReplyDelete
  2. suwit sour dan bencana di pagi hari??yeaaa kebetulan di situ...:) *wink*

    ReplyDelete
  3. yatie
    ayu dh tak keje kat miat lagi dah
    keje kat uia ni
    cuba try tnyer kak kurt klu nk jdi letcurer kat miat

    ReplyDelete
  4. huda
    haah...
    tpi..ape yg kebtulan?
    klu bencana tu mgkin..
    yg sweet sour tu..
    ehem..ehem
    huda msk sweet sour gak ker?
    hehhehe

    ReplyDelete
  5. mcm2 yek?heheheh..babah aqil ngidam?huhu..petanda tu..ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  6. eheh...
    jgn pikir bukan2 yer
    ade news nk share ni
    nnti post kat blog
    tgh tggu masa yg seswai.
    nurul..
    surat dokotr dh mintak?
    kang luper lagi...

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang