PALMA!PHEEWIITTT!!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Feb 5, 2009

PALMA!PHEEWIITTT!!!

salam guyss..
entry ni dh basi sebenarnyer..smpai aku sendiri luper nk update pas kursus aritu.
kursus ni namanyer 6's practise.buat kat KDE Ampang under MSD.
memulakan ingat lain sikit dr 5's yg aku pernah implement kat lab tapi rupae2nyer lebih kurang jer!
apapun..LAYAN JER!!




Nama Group Kitaorg: Palma
Sorakan Kumpulan: PALMA!PHEEWIITT!
(cam poyos jer bile trainer tu suruh buat sorakan!)
Aku yg tgh boring..kat blkg aku tu ler trainer tu!





group lain..posing baeekk punyer.yg aku kenal kat group ni Lin dgn Kak Roxana.kenal depa dua masa induction dulu kat PD. pastu,aryani ade dlm group ni...



ni tgh possing ala gedik - gedik gitu!aku sebenarnyer boring nih!



kak atie n dila.dila punyer due near the corner jer.mudahan selamat yer dila!




aku yg busaannnn..asyik2 kena buat presentation.takde ker kursus yg duduk2 ajer?!





posing dr member group aku...






ni candid dr wawa.aku mmg susah nk senyum..







amik sijil..kursus dah katam!








wawa..sengih jer minah ni!









group lain..siyesnyer!!!










possing lagi masa lunch...makan sedap tapi aku malas nk mkn sgt...ngantuk!


























possing lagi...

















other group








ni tgh buang tebiat ni..busan giler..so,aku pun menshimmering - shimmeringkan diriku!!!













gambo ramai - ramai pas abis kursus








ni tangan dak wawa!






kak zah and kak zen







dua orang 'isteri orang' yg sangat gedik klu amik gambo!peduli ape!janji bahagia!






















1 comment:

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang