Cupcakes And Kebiulanku Di pagi Isnin | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

May 18, 2009

Cupcakes And Kebiulanku Di pagi Isnin




salam guy..
kepala den biul waktu tghari begini..
sebenarnya bukan tghari
tpi dr ke pgi mmg sudah biul begini...
hehee...
last nite..
mmg bajet takmo buat kuih utk niaga esoknyer
so..
aku cuti ler
then tetiba dtg idea sentul and sengal dlm kepala otak ni
AKU NAK BUAT CUPCAKE!
hmm...
belum ape - ape
semangat ku telah coba dipatah - patahkan oleh lakiku!
hahahaha..
apepun..
mmg tidak berjaya!
kerana aku berjaya membuat cupcake ku itu dengan jayanya!
siapa yg dpt?
tentulah huda..
sebab?
entah..
aku pun tak thu
hehhee...
so..dlm pada itu jugak
keesokkan arinya..
aku bekalkn laki ku itu dgn cupcake yg sudah siap..
tpi korang thu ape aku buh icing atas cupcake tu?






ni cupcake yg beri ke dak huda!

ni yg beri pada laki aku..hehehehe..siap tulis nama dia lagi tu!
wakakakakaka.mmg kompem blik ni aku kena luku kepala sbb tulis nick dia atas cupcake.(sebenarnya aku saje jer nk sindir - sindir.biar goyang sikit jiwa kaco dia tu!)



hehhe..tgk tu.huda dgn excitednyer amik gmbo cuppies...



p/s: saya budak bru belajo
klu gmbo cuppies aku tak lawo
tak kisah ler!!!
hahahhaa
belajo lagi deh?!



8 comments:

  1. ihihihi saye sangat sokaa..makasih la ayu yea??

    ReplyDelete
  2. ish ish ish jeles + dengki ya amat.. kerana dirimu begitu pandai membuat cuppies.. diriku hanya pandai makan saje hahahaha.. comel je tgk cuppies tu kan..nak plak kalerful..

    ReplyDelete
  3. hehehe
    tu arr nurul
    blik dr umrah bru buatkn kot?
    hihiiiiii....

    ReplyDelete
  4. huda..
    same - same..
    hehe..
    klu sedap ltk 7 bintang
    klu tak ltk 5 jerlah yerk?
    hik hik hik
    saya budak baru balajo!!

    ReplyDelete
  5. nurhayati
    hik hik hik
    xcanti mana
    tgn tak mahir lagi
    tu arr psl
    dh bese pegang spanar
    so bile kwin pegang senduk and main dgn icing n batter
    mmg ramai kwn2ku tak percaya
    malah aku sendiri tak percaya aku ini berjaya buat cuppies!
    yippiess!!

    ReplyDelete
  6. hohohoh..aku trasa nk buat cupcake jgk la..dh lama xmembuat kek nih..huhu

    ReplyDelete
  7. wei ajar camne nak wat icing kat atas tu..tak pandai ar!stakat kek tu kacang jerk!(percaya ke?)

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang