Ceh!!Kena TAG DGN MOMGUESS LER PLAK!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Nov 17, 2009

Ceh!!Kena TAG DGN MOMGUESS LER PLAK!!

pepagi lagi dah kena.. oit kak ina,ekau takdo koje ker?!! yolah2..demi melayan sentap ko dipagi arini..aku buat ler!!

a. write five (5) interesting facts about the person who gaves you this award.



1. itam tak bape nak itam manis ( mati aku kena tinju nnti)

2. mulut laser takde insurance (cam aku) tapi hatinya budiman(macam aku jugak!!)

3. metabolisme badan yg sgt tinggi.even aku rasa dia rajin mencekik yg high kolestrol tapi badan still gaya gitu gak!!jeles nyah!!

4. kuat sentap!!!

5. kadang2 aku rasa dia ni minah serabut tpi cekal dowh!!tabik spring sama lu sebab lu ler mak n lu ler bapak!!(kdg2 aku geram gak dgn dia punyer x sbb dah tabur benih tapi tak reti nak bela anak!!)





b. jot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies...


1. aku suke tgk citer lawak..suke buat lawak..n loyar buruk pun kuat

2.mudah terasa tpi mudah sejuk balik

3. aku suke pantai,kampung n air terjun!!!

4. kepala angin kdg2..sbb dah terlalu berdikari sangat dari kecil sampai ape org ckp sume rasa tak betul pada pandangan aku ni..(besar kepala kot?!!)

5. kaki main game

6. suke baca manga or japan komik (klu mintak oli sponsor komik free tiap2 bulan nak tak dia?miahahhaa!mahunya bankrupt company ini mcm!!)

7. suka sakat aqil hammam n mana2 budak kecil lelaki or pmpuan!!ahahaha!!

9. seorang ibu pada seorg ank lelaki n coming soon tak tahu lagi gender n also sorang bini yg tak bape nak semenggah!!

10. aku suke nyanyi!!



c. pick your ten (10) more deserving recipients and the describe them

aku nak tag
zuera (jasfyra)
yatie chomeyl
kak siti sifir
niza (mak si aqil n damia)
oli
ain (noraini ammran)
kak hawa(the hasyim)
kak lily(mom to kharlief n mingming!)
yati (mummy zahra)
eliss



apelagi?!!!bikin laaa!!!!

9 comments:

  1. hahaha
    ko kan kalo mgata den
    ayatttt
    xagak2 kan
    den pon hangen 1 badan ngn ex den tu

    ReplyDelete
  2. abis..
    dah akak pun 2 kali 5 jer dgn aku!!
    ahahaha

    ReplyDelete
  3. aku dah penah buat tag ni..aci tak?hihi

    ReplyDelete
  4. eliss?aku ker tu? lalalala..nanti aku free aku buat erkk..hikss

    ReplyDelete
  5. x kira zuera
    kena buat jugak..
    ehehe
    jgn nak ngelat

    ReplyDelete
  6. ena
    eheh
    tgh takde entry bru
    soo
    bile kena tag
    jwb jer
    yeeeeeeeha!

    ReplyDelete
  7. fuh! lwge nasib baik nama akak xdo...
    tp akak kene TAG dgn el plak...uwaaaaaa!!!

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang