Sesi Kaunseling Luahan Hati | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Dec 31, 2009

Sesi Kaunseling Luahan Hati


ye..
pagi - pagi tadi saya gentel dagu awak..
awak senyum n sengih2..
ye..
bini awak ni memang sengal...
tapi saya tahu awak sayang saya sampai mati..
ye..
saya  tak pandai n tak reti nak feeling dengan awak..
saya memang ade cara tersendiri nak bgthu pada awak yang saya sayang kat awak..
ekeke..
mesti awak malu gumbira tahap gaban saya buat entry ni kan?!
bukan ape..
semalam saya mimpi awak ...
takmo arr cakap,sampai boleh bikin meleleh airmata ni...
yg penting..saya doakan awak selalu panjang umur,sihat selalu n cargas selalu supaya dapat jaga saya dan anak - anak sampai akhir hayat..
jangan 'pergi' dulu sebelum saya..
tu memang saya tak sanggup even kat luar nampak saya ni mcm tak sayang awak..
masin mulut doa saya and setot and also budak kecil dalam perut ni..
makanya nanti dapat ler apa yang diidamkan bersama..
mihahahhaa..
biar tak dapat sekarang tapi tak bermakna takkan dapat selamanya..
sekian, terima kasih yer cik sam..
jangan plak amik saya petang ni awak wrestling saya!!
ekekekee..

1 comment:

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang