Family Gathering 2010 | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jan 4, 2010

Family Gathering 2010

salam guys..
selamat tahun baru..
selamat balik ke sekolah..
selamat berazam baru..
aku?
takde cita - cita or azam baru..cuma tahun ni nak memenuhkan perkara - perkara yg terbantut thun sudah yg tak bape nak menjadi tuk buat...
antaranya..nak amik lesen keta n also belajo menjahit.
selain dari itu..nak berniaga di alam maya ni..rasa - rasa ada permintaan tak?
den nak berniaga kek coklat..
ade 4 jenis..
tolong2 support yerk?!!nebes ni..nebes...boleh ke idok aku meniaga nih?
insyaa Allah.

sambutan tahun baru aku kali ini aderlah balik temerloh..
family laki aku buat BBQ..
menunya aderlah kambing,ayam,sotong n ikan selar bakar!!
pergh..
sedap hingga menjilat siku..
instead of that also..sambut ler sekali birthday budak setot dgn birthday abang sepupu dia malam tu jugak.
abang sepupu dia 1hb jan..n setot ni 2hb jan.
cantiklah tu kan?







ni cik sam tengah gigih tolong kakak dia bako ayam..
cik sam tak mkn kambing..
so,dia mkn jer ayam tu,,,






budak setot ni gigih menyoyot botol susu dia sementara org lain dok sibuk2 bako2..
ekeke..seronok tgk dia sbb enjoy n happy main dengan sepupu2 dia yg lain even selsema sudah melanda..
setot ni mmg ade satu jer kelemahan dia..
asal ade event jer or nak nak cukup umur..mesti dia demam.
tapi alhamdulillah..since dia umur 7 bulan..even dia sakit n demam teruk2..aku takdelah sampai nak kena amik cuti sbb dia kalau demam ker still lincah semacam..cuma malam jenuh ler menjaga sebab dia takleh tido due idung tersumbat..
nampak tak budak baju kuning kat belakang dia tu?
tu ler amir..abang sepupu dia yg lahir 1hb jan..
aqil plak 2hb jan..







this time bako kambing plak..ekeke..tu  cik sam masih gigih membako sambil dibantu abang dia..tangan yg beso tu..tangan abang dia gak..
abang yg kembar no 1 jer sbb yg kembar no 2 takde time ni kerna keje kat pangkor..
masa time nak balik ni sbb ari jumaat..cik sam berbelah bagi nak balik sbb sabtunya dia keje..
aku ni plak gigih menghasut dia suh balik sebab bile lagi nak kumpul adik beradik even ade 2 3 org yg tak balik tapi at least dia tak miss event ni dgn siblings dia.
so..kami pun balik ler pagi jumaat tu n amik ko..pagi2 sabtu sesudah subuh cik sam balik KL balik sbb kena keje!!
mihahhaa..sian laki aku tpi untung ler dia sbb ank tak menebeng kat dia tuk 2 hari..






ni ler muka bebudak aka abang2 sepupu n akak2 sepupu si setot tu yg tgh sedap melayan air teh o ais dgn kelapa fresh!!hmm...bak sini sikit!!







yg ni sama tahun lahir dgn aqil tpi beza bape bulan jer..
nama dia mohammad ilham hakeem..
anak pada abang cik sam yg kebo 1st tu..
pasan tak kepala dia?
tu bekas kena bisul..
masa event bertunang kawan cik sam yg aku ade publish entry sebelum ni majlis tunang sweet,aku tak sempat nak amik gmbo kepala budak ni berbungkus sbb bisul dia beso gajah!!
time ni klu tak silap aku..mak dia dah hangin satu badan sebab anak dia gigih nak main kucing tu.ekekeke...







oklah..stop sini dulu..nanti smbung lagi!!!bye bye!!

No comments:

Post a Comment

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang