Belum Ape - Ape Aku Dah Mula Rindu Kat Budak Nih!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Apr 23, 2010

Belum Ape - Ape Aku Dah Mula Rindu Kat Budak Nih!!

pagi tadi cik sam tepon tanyer aku.
tnyer perkembangan aku kat meru nih..
then usik2 aku ade tak online blog dgn fb pepagi buta..
aku gelak ajer..
bile tanyer pasal dak setot..
update status terkini dari cik sam:
'malam tadi abang long tido awal.pagi - pagi dia bangun awal then terus pergi masuk n kuar bilik.macam mencari sesuatu.bila abang tanya cari ape..dia just cakap 'MAK'..
bila aku dengar..syahdu plak rasanya...
aih..memang aku tetiba rindu dengan budak setot tu!!


6 comments:

  1. yg sulung 'setot' yg nombot dua apakah??

    ReplyDelete
  2. ala siannya setot..nape xbw balik kg ayu? dia kacau adik dia ke? ke ko nk soh bodyguard laki ko..ekekeke:p kejam xstatmnt aku..hahahaa

    ReplyDelete
  3. den setuju ngn suziey
    ni mesti suruh jadik bodygrd sam
    hehehehhe

    ReplyDelete
  4. ala..sedih plak aku baca...

    ReplyDelete
  5. sian setot..mencari2 ibu dia...huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. ah ah..kenapa tak bawak balik setot..sian dia..

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang