Pendek Dan Cepat | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Oct 18, 2010

Pendek Dan Cepat

salam guys...
entry pendek untuk arini...
arini aku masih dalam tempoh MC lagi...
kenapa MC?
bagi yang dah tahu,terima kasih sebab mendoakan kesejahteraan aku dan setot.
terima kasih jugak yang datang melawat aku dan setot kat spital.
terima kasih jugak dengan kiriman sms ker,email ker or mana - mana yang shout kat blog dan fb aku,tanya progress pasal aku dan setot.

pada yang tak tahu..
aku dan setot warded kat spital selayang last 2 weeks.
setot warded kat pediatric selayang petang selasa 5hb sebab doktor nak pantau keadaan dia yang demam dan kena sawan tarik sebelum ni.
then aku plak warded pada keesokan harinya sebab kena buat surgery tuk remove bisul pada ketiak kanan dan ketiak kiri.

alhamdulillah setot dah baik dan lagi hyper dari dulu.
sangatlah memeningkan kepala daku.
manakala aku plak,ketiak belah kanan dan tumbuh elok isi dagingnya..
yang belah kiri masih belum berapa nak cantum lagi sebab yang belah kiri memang besar size lukanya.
nak - nak pulak kena potong pada otot - otot.

nantilah aku story pasal aku dan setot kat spital tu...
buat masa ni masih lagi MC smpai esok sbb esok jugak nak kena gi spital lagi tuk pemeriksaaan lanjutan..
mintak - mintaklah boleh bekerja balik ari rabu ni sebab dah naik segan dah dengan boss dan kawan - kawan yang replace sebab tahun ni aku dah banyak cuti dan MC sebab mengandung,bersalin dan anak - anak demam.

selamat bekerja semua!!
selamat hari biru isnin anda!

11 comments:

  1. moga cepat sembuh dan jgn lasak2 sgt wat keje k, tuk setot..hehe dah kembali aktif ya.. sian mama tu..jgn nakal sgt tau

    ReplyDelete
  2. salam ayu....
    Alhamdulillah kau dn setot dh sihat...Jaga diri bebaik..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah suma dah ok..harap2 ko cpt sembuh ye

    ReplyDelete
  4. lorr baru akak tau nie...hope everything under control hehe

    jaga kesihatan ye

    ReplyDelete
  5. baru tau ayu kena operate nih..hope ibu n anak2 dua2 cepat sembuh sepenuhnye ye..

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang