Pehal Bedah?!Peha Ko Sorang Je ker Yang Beso?! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Apr 6, 2010

Pehal Bedah?!Peha Ko Sorang Je ker Yang Beso?!


salam guys...
beso tak peha ituw?
peha sape?
sape lagi kalau bukan peha aqil !
ekeke...


besokan?
kalah peha fara fauzana tu!!
ekekee...
sesape yg geram dengan dak setot nih,sila angkat peha!!
ekekee...


motip:diambil masa setot tgh tido!!
sangat geram dengan peha besarnya itu!!


tengok!!
pipi pun beso!!!
eekekekkee!!




p/s: peha beso ni inherit dari mak buyung juga!!

11 comments:

  1. hahaha...geram jer rasa nak gigit..leh tak? hahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe..mmg gewaammm.. ^_^! tu tandanya sihat!

    ReplyDelete
  3. mak aih..makin besar..bagi sket petua nak gemokkan anak dara aku ni.

    ReplyDelete
  4. uhuk..uhuk..tersedak2 aku ada nama fauzana di mention kt sini hahaha..aih geramnye aku peha budak setot ni meh bg isi skit kat damia tu

    ReplyDelete
  5. nie kalau goreng sedap nie.......
    makin menjadi2 tembam si setot tu kan.....geram aku...

    ReplyDelete
  6. hahaha..geram sgt...cubit manja sikit bley x??

    ReplyDelete
  7. sib baik ko amik gambo peha ...ekekekeke

    xpe yg penting da setot sihat walafiat cam ibunye...

    ReplyDelete
  8. eeeee... geram jugak!!! rasa nak geget2 jek!!

    ReplyDelete
  9. ini memang faktor keturunan ni.. hahahha

    ReplyDelete
  10. hahha adoiiii nk gelak aku..giler tembam..geram weiii

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang