Karate Kid and Jackie Chan = Serius Aku Tak Paham Pala Otak Ini Apek Tua!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jun 9, 2010

Karate Kid and Jackie Chan = Serius Aku Tak Paham Pala Otak Ini Apek Tua!!



salam guys..
yup..rata - rata korang sume membesar dengan citer jackie chan kan?
police story 1,2,3,4
ape lagi yerk?
ade satu citer aku ingat - ingat luper tajuk dia dengan Lois Koo..
then citer - citer kungfu dia cam Drunken Master...
others movies jugak dengan Sammo Hung and Yuen Bao yg aku mmg lansung dah tak ingat tajuk - tajuknyer..
eventhough kalau keje dengan production hollywood pun,jarang citer yang dia tak buat lawak even citer medalion pun yg cam mistik - mistik tapi still lawak lagi.
- paling aku suke tgk Shanghai Noon,Shanghai Knight dengan Owen Wilson n also citer dengan mamat negro sorang tu..ape citer dia?luper arr
cuma aku confius sikit naper dia berlakon citer ni?!
korang jugak kalau sezaman dengan aku masa movie ni tgh top time tu,mesti ingat camner mamat dlm citer ni kalahkan opponent dia cume dengan gaya burung berdiri sebelah kaki.
- aku cam nak tergelak dengan teknik tu sebab tak stabil n of course kalah if opponent dia laju giler - giler time attack.

aku bukannya ape..
sume citer jackie chan ni rata - rata tight budget n dia jenis pentingkan isi.
maksud aku..cerita dia banyak sangat pengajaran n keje - keje stunt yg real.
takde CGI..takde guna harness banyak - banyak.
-aku teringat lagi masa the making of romeo must die,Jet Li bengang jer sebab kena slowkan movement dia nak - nak time stunt  sebab kena pakai banyak sangat harness.
tapi tak thulahkan..
maybe sebab citer ni rata - rata scenenyer buat kat gretwall china kot?!
maybe that the most particular reason dia nak buat citer ni.

tapi apepun..
aku tak tengok lagi citer nih...
sesape yg dah tgk please review.
tapi aku layan lagi citer nih..



as usual..aku bg rate 4 bintang..nak - nak sebab ade WangLee Hom!!
ahahhahaha..
tak pasal - pasal ku menggedik dimalam hari!!

3 comments:

  1. i tak suka laaa cite ni.. tp laki i sangat suka. asal ada jackie chan je, menggelidat sorokkkan remote..

    ReplyDelete
  2. ko memang sentiasa gedik heheh...tak kire mlm siang atau pun bila..tak kire tempat heheh larikkkkkkkkkk

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang