The Notorious of Me is COMEBACK!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jun 7, 2010

The Notorious of Me is COMEBACK!!

salam guys..
takde ape nak membebel pepagi ni instead of nak bagithu yang aku dah ade kat batu caves ni balik.
malam tadi sampai dari meru dalam pukul 9.
pagi ni takde nak bertenet sangat sebab kena prepare ape yang patut before si zahraa' tu bangun.
once dia dah bangun,of course ler acara siap menyiap and feeding memfeeding bermula.
nak kena adapt jugak enviroment since dah takde mak aku tuk tolonog mana yang patut nih.

btw..korang mesti tak rindukan aku kan?
normal tuk someone yg infamous nih.
sape yang rindukan bebelan aku ..
terima kasih banyak - banyak.
idea n cerita banyak tapi la ni masa aku dengan diri aku sendiri tak bape nak bagi ijin!
kepala mentol!!!
tu bisa..tegal bese.
apepun..
selamat hari isnin buat semua.
selamat coti sekolah tuk anak - anak.
ade yang gi bercuti eh?
selamat bercuti..
yang bekerja..
selamat bekerja!!

4 comments:

  1. Alolololo~ merendah diri pulak x de sapa nak rindu

    ReplyDelete
  2. yo aku rindu babe..aku dh beli hadiah utk lil zara..cuma xberkesempatan lg nk g melawat ko..kena tunggu ko balik gombak la wei..dekat sket nk terjah..hehe..

    ReplyDelete
  3. untuk ayu ..selamat duk umah ..hehehehe

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang