Teringin nak meniaga cheesecake tapi ade yang nak beli ker?!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jul 1, 2010

Teringin nak meniaga cheesecake tapi ade yang nak beli ker?!!

salam guys..
aduyaii..
bila tengok kengkawan lain ade yg meniaga kek - kek ni..
teringin plak nak meniaga..
tapi ade yang nak beli ker?
bg pnduan sikit..
yg aku reti buat cheesecake jer..

ni haa...
ni yg 1st aku buatkan tuk gathering kat umah suziey dulu...



yang ni plak buat tuk boss 2nd command aritu.


teringin nak tmbah duit tuk keluarga..tapi ade ker yg nak tempah?
hmmmmmm....

#dulu pernh beria bincang dgn suziey nak jual kek online.
tpi tak jadi jugak...mintak pendapat ler bgai tpi aku tak jdi buat sbb byk sgt hal ler..
terukkan aku?!!



tpi klu ad sape2 nak tempah..ari minggu jer boleh anto sbb ari minggu jer ade kat umah..
aiiiiiiiiii...
so kak ina?mhu tempah?
pick up kat umah boleh?!!









12 comments:

  1. fuh... terliurrrrrrnya tgk gambaq tu.. kalu depan mata.. xtau la..

    ReplyDelete
  2. ayu, apa salahnya...dah ada bakat ada skill tu.....at least boleh gark tambah2 apa yang kurang kan...

    ReplyDelete
  3. tupai karan..
    depan mata...makanan ler katakan..
    adeii..

    ReplyDelete
  4. eliss..
    shha alam yerk?
    ko seksyen bape? yerk?
    nnti aku finalize ler dgn laki aku.

    ReplyDelete
  5. tuler zana..
    tgh dlm perbincangan dgn laki aku..
    ade pro n consnyer jugak.

    ReplyDelete
  6. nmpk sedap! jual je ler kak, klu sedap sure laku punya!

    ReplyDelete
  7. kasi tau harga kalu
    kala den abik kek umh ada disc tak
    hahahahah
    ala antar lah kek umh den
    blh dtg umh den pulak
    xkn nk tungu raya kot
    muahss

    ReplyDelete
  8. pojie.
    stay area mana?
    nnti akak bincang blik dgn laki akak.
    ok?!

    ReplyDelete
  9. to kak ina momguess
    ahaha..
    nnti2
    tgh dlm perbincangan sbb sekarang ni dah lebih 5 org ckp kek itu sedap.
    oklah tu
    so..aku pun nak cuba - cuba meniagalah!

    ReplyDelete
  10. ayu,,bisnes ler dh pandai tu...mcm kita la..actually bkn nk bisnes pn kek cawan tu tp bila ada org tnye kita buat la tp itupn ikut free kita je...slalu wt vkend gk...tp delivery tk buat...lgpn yg order takat ni bdk2 opis..hehehehe

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang