FROM JEMAPOH TO MANCHESTER 03 - SNIPPET FROM EL WEDS!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jul 5, 2010

FROM JEMAPOH TO MANCHESTER 03 - SNIPPET FROM EL WEDS!!






milik siapakah perempuan berhati keras itu?!!






korang tgk,rock tak rocknyer bride?!otak gila - gila mcm aku jugak!!
El..pasni takleh rock - rock sgt dah.
kena sopan - sopan sikit.
ahahhahhaa!!






ni Izwan,the groom..
segak seh!!!








upacara akad nikah sedang bermula.
yang menikahkan bapak El sndiri.
alhamdulillah.sekali lafaz,sahlah El dan Izwan sebagai suami isteri.





selesai jugak yerk..







khusyuk El..
sib baik aku tak stay...klu tak nangis lebat ler ko!!






cium jgn tak cium El.pasni takleh derhaka - derhaka.






uihh..syahdu n sweetnyer..
merasa jugak ler ko El..
aku?
dalam mimpilah.
tpi tq sbb masa aku kwin pun ko dtg n tunggu smpai aku abis nikah.





gmbo2 diatas aderlah courtesy dari seorg photographer..
nmpk tak minah tudung putih tu?!
dia tgh usik2 pengantin pmpuan ikut blik umah!
dialah photographernyer..
mmg geng aku belajo jugak dulu.
tu pun keje MAS gak.
pendek kata,kawan aku ramai keje MRO kat MAS.
klu rasa nak try service Nur @ Anum ni tgk kat blog dia:







No comments:

Post a Comment

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang