Hari Berkursus...(Mood masih sama..) | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jul 23, 2010

Hari Berkursus...(Mood masih sama..)





salam guys..
terima kasih buat yg bagi semangat dan dorongan..
yup..harus ku selindungi duka diwajahku itu..
hidup mesti diteruskan dan dlm 2 hari berkursus ni,dok borak dgn kak yani,boss 2nd command..
aku rasa,kau kena muhasabah diri aku balik.
sebab,aku harus pikir yg nasib aku lebih baik dari org yg diluar sana.
bak org tua berkata..
air yg tenang jangan disangka tiada buaya.
errk..
ade kaitankah?!!
tpi korang nak thu tak tahap ape aku punyer mood tu ilang?
sampai satu tahap aku boleh tak sedar dengan keadaan keliling (kes kena tinggal kat cold storage)
pastu boleh plak tertinggal satay frozen yg aku beli ptg tadi kat lab smpai kena patah balik ke lab pukul 8 lebih tadi.
naya tak naya darjah kemurungan aku ni.
esok lagilah..
nak jumpa kekasih lama.
lama punya lamalah..
aderlah dekat 16 thun aku tak jumpa.
nak kata berdebar?
pun tidak.
nantikan sajalah siapakah kekasih lamaku itu.
korang,korang dan korang mesti terkejut.
sebab dia ni mmg pemeslah.
yerlah,klu tak pemes,masakan jadi kekasih lama aku kan?!

oklah - oklah.
jom layan gambo aku gi kursus 2 hari ni
buat kat KDE.
kelab darul ehsan,ampang.
makan situ sgt sedap.
siyes...
tak caya,try ler.
restoran duyong dia.
ape kursus aku gi?
IEEP punyer kursus.
isi dia?
takde byk.
kali ni santai jer..
tapi as usual,tiap2 tahun mesti Dr Fariz tak sudah ngusik Dr Momoh.
layankan jerlah..
kata - kata yg aku amik buat semangatku yg hilang tu datang kembali:
" WE SHOULD BE HAPPY WHEN OUR BROTHER/SISTER GET SOMETHING NEW IN THEIR LIFE"
- maksudnya..jgn dengkilah.sama2 happy tuk dia dan jgn rasa berdukacita sebab rezeki masing2 ni dah Allah tulis sekian - sekian.
 btw,terharu jugak bile boss 2nd command encourage buat bisnes cheesecake aku tu.
hmm.tpi menitik jugak airmata aku bile tgk ank huda tadi kat naluri.
sedih weih..
kecik lagi bayi tu..
dah tempuh mcm2..
klu aku,aku mungkin tak sanggup nak tempuh.
mudahan Allah permudahkan urusan kamu Huda.
insyaa Allah Damia sihat sejahtera nnti.
terus terang,aku tak sanggup nak tgk tadi sbb aku dah boleh agak mcmna keadaan damia tu tpi itulah..
sampai aku tak terkata ape - ape n tak reti nak tnyer ape.

oklah guys..
layan gmbo jerlah..
sume candid - candid jer!!
jgn mare yer tuan punya bdn!!
Kak Amy..PA Department..

boss 1st command and 2nd command.



khusyuk jgn tak khusyuk.



khusyuk ler sgt!!



makan time.I LIKE!!












1 comment:

  1. Tang makan.. Sangat laaa meriah.. uii. itu laaa yang aku suka masa kursus.. hahaha

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang