Ni Bukan Perangai Buruk,NI NAMANYA BURUK PERANGAI!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jul 6, 2010

Ni Bukan Perangai Buruk,NI NAMANYA BURUK PERANGAI!!



salam guys..
aku dah tak dulik dah yg blogspot arini cam hampeh!
update ttp update.
dah kata aku ni blogger tegar.
tak dapat daily,aku bantai kat schedule
sambil dengar Kangta and Vanness Wu (Scandal)
mari kita tengok perangai buruk memasing..........




korek hidung...
haa..sape yg tak pernh korek silalah jgn menipu!
paling tidak pun mesti kat toilet.
aku?selalu kantoi dgn org tua..
ehehehhehehhe...







gelak kuat sampai tercabut anak tekak..
ni ayat paling sedap dia,I used to be..
ahahha...
malu seh nak gelak mcm ni bile dah jdi mak org ni!








gigit kuku..
yg ni aku jenuh ckp dgn org tua.
tpi tak kisahlah..
yg sakit esok lusa pun dia..
jgn salahkan makcik klu kena!
gigit kuku makan nak makan KFC jer!
aishhh.





sekian!!

2 comments:

  1. Aku tak suka korek idung... nanti lubang idung aku kembang...

    gelak kuat2 dulu sebelum eksiden ok la... now dah dah ade besi kat muka... nyilu weh... *sedih...

    gigit kuku pun aku tak suka

    ReplyDelete
  2. El..
    bukan ker idung ko mmg dah kembang?1
    kan ko tu jawa jerman!

    hmm..sian ko..
    pasni kau nak buat lawak2 pun dah takleh sebab ko takleh gelak kuat2.
    takper,aku buat kelakar jer supaya ko dpt gelak sopan jer!
    hihihiihiihh.

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang