Doakan Anak ini: Rentetan Update | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Dec 14, 2010

Doakan Anak ini: Rentetan Update




salam guys..
semalam aku ade buat entry pasal anak BIL aku yang menjalani pembedahan jantung semalam.
alhamdulillah.buat masa ni sumanya dah selamat dan ok.
apepun,doakan semoga anak kecil ini sembuh dengan cepat.

aku updatekan mssg dari Pak Lang ttg anak beliau ni:

13 dec 2010
00:10AM
Asslamulaikum.nak beritahu ttg puteri nor aisya akan memjalanni pembedahan jantung pada pagi nnti.
sama - samalah berdoa semoga puteri selamt dan sihat

13 dec 2010
12:54 PM
Puteri sedang menjalani pembedahan sekarang ni

13 dec 2010
16:41PM
Alhamdulillah,Puteri dah selamat menjalani pembedahan.doktor kata semuanya dah ok.




#sedih plak bila aku teringat Putri ni sbb..sedangkan aku yang beranak belah ni masih sakit sampai skunk.
ni dia budak kecik (3 thun) kena belah kat jantung.
aduii...mudahan dia tabah selalu.


10 comments:

  1. insyaAllah, kita doakn yg terbaik tuk dik putri, aku pon yg terbelah kat perut ni pon masih ngilu2 lagi..tak dpt nk bygkan budak kecik kene belah..T___T

    ReplyDelete
  2. Aduhai siannye..dak tecik gini kena bedah dah..isssh seram membygkan ..nak take care lg nnti..hope dgn doa semua orang, dipermudahkan segalanya..Insyaallah..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. moga cepat sembuh dan pulih seperti budak2 lain..amin~

    ReplyDelete
  4. syukur, semuanyer selamat. betapa berat ibunya yang menangung.. percaya lah, pembedahan anak saya selama 7 jam... saya rasa dah separuh nyawa saya melayang..

    tolong sampaikan salam saya kepada ibu puteri... hati ibu mana yang tak risau... selalu beborak dengan ibu puteri, just untuk dia lupakan sekejap 'berat' yang dia tanggung...

    ReplyDelete
  5. alhmdulillah..cpt2 sembuh ye syg...akukan klu tgk kt tv ke..tgk kt spital ke budak2 yg saket pon nanges

    ReplyDelete
  6. Gua doakan agar anak kecil iti sihat seperti sediakala,
    Amin ,
    Gua juga ketika ini masih di India untuk operation jantung anak Gua..

    Dj Epoi
    Sama2 kita doakan

    ReplyDelete
  7. Dj Epoi
    yup..mudahan anak ko pun selamat...
    ko pun jgn stress - stress...
    insyaa Allah bro.

    ReplyDelete
  8. haih kesiannya..kecik lagi..3 thn baya aQeel wei..haih..smga sgla2nya slmt..

    ReplyDelete
  9. siannya..semoga semuanya berjalan dgn lancar..amin..

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang