Update On Blog Appreciation: Edisi Blog LAKIBINI/UMMIANAK | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jan 12, 2011

Update On Blog Appreciation: Edisi Blog LAKIBINI/UMMIANAK




salam guys.
setelah mengambil kira komen - komen dalam entry Blog Appreciation: Edisi LakiBini/UmmiAnak..
so..aku update lagi laa...
sape join dulu....
aku buatkan dulu...
sekian...



syarat nak join..

  • both of them kena ade blog la.. (hak yg laki se,hak yang perempuan se)
  • blog tu mestilah yang main.bukan blog contest ker.
  • kalau blog selling - selling,memang aku buatkan tapi salah satu jer.(kalau bini ade main blog,hak laki blog jual2.dan sebaliknya.tak boleh dua - dua bhai.itu tamak namanya..kasi chan org lain juga)
  • blog jugak kena selalu update.macam aku.
  • camner nak join?!email aku saje lor   iceboxrivet@ gmail.com dengan tajuk salah satu kat atas tu.
  • bagi url link paling 1st entry dalam blog tersebut.
  •  tajuk blog tu.
  • nick korang laki bini/anak beranak sebab senang aku nak letak sebagai ganti nama kedua dalam entry aku.
  • huuuuhu,terpilih ke tak.mesti terpilih lah.tapi bila?!tggu proposal aku sampai....
  • mana - mana yang laki dia takde blog,boleh join edisi ummi/anak yer.
  • yang belum ade anak dan laki takde blog,mintak maaf yer.bagi chance mereka2 dulu yer.
  • edisi laki bini dibuka sehingga may 2011
  • edisi ummi dan anak plak dibuka mulai june 2011 sehingga 11.11.2011
  • EDISI LAKIBINI/BINILAKI dan UMMIANAK/ANAKUMMI BERMULA SEKARANG SEHINGGA 11.11.11!


sekian terima kasih..
majulah blog untuk komuniti!!




1 comment:

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang