Angin Malam yang kuat! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Feb 1, 2011

Angin Malam yang kuat!

tengah melayan cityville sambil menunggu cucian dalma mesin selesai.
tgk bite tadi,huhuhu..
tak boleh ckp byk.
nnti ISA.
ISA.
sikit - sikit ISA.
orang kata..
ade akal guna..
tapi kalau tua akalnya sebgitu..
ko arap maklum la klu gitu yer..
tak boleh ckp byk..
nnti ISA.

dah 2 malam angin tiup kuat kat sini
pokok - pokok beso pun dok meliang liuk ditiup angin
ampaian pun dok bercemparan kena tiup.
pintu pun kena kuci sesiap..
kalau tak,macam kena compress..

setot dah tak pakai dah alas kaki dia tu..
ni tgh gigih berebut pc dgn aku
entah ape - ape ntah budak tu
kad appointment dia ilang
dlm eRti kata lain,jahanam dah aku mesinkan sekali masa basuh suar.
bPk dia on the spot kate suh aku handle sendiri.
haih..
salah sendiri tpi itulah..
cam kanina
huhhhhu..
ahahaha..
serabut alam..



2 comments:

  1. ko lebih kuarng aku je, kalu basuh baju tak check poket..abis semua...
    pasal gel tuk setot tu, nanti aku belikan sbb memang nak beli tuk Ian jugak..semalam gie tesco tak jumpa..ko emailkan alamat ko kat aku...idayualwi@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. sy pun tak check poket seluar.. bila time lipat kain terasa keras je kat poket.. sekali seluk berRM,RM kat dalam tu.. huhuhu.. nasib duit susah sikit nak koyak

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang