Stoned Kepala | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Apr 12, 2011

Stoned Kepala

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!;
 Kedai Satay Wak Buang Tempahan Kini Dibuka!Secucuk Cuma 50sen jer! ;
  Anda Carik Kambing Untuk Aqiqah?!RM650-RM750 jer seekor! ;
 Tempahan Dibuka Sekarang! Red Velvet/Green Velvet/Blue Velvet Cupcake,Cheesecake,Brownies

salam guys..
petang - petang lepas workout baru ade entry..
owh yer..
aku ade bukak blog baru...
tpi omputih la..
hak ptuih!
jangan la condem english aku yer!!
patik baru nak mengaji buku balik.

owh yer jugak..
blog tu mengalu - alukan sape - sape nak diet dan kurus.
huhuhuh..
blog tu takde nuff yer..
letih nak tepek - tepek dah.
biar lantak la...

sape - sape yg ade blog diet mcm kak joy, kak aty,farra,sape lagi yerk?!
meh la bagi aku link.
aku nak jugak mengaji dengan korang.
ape yg ade pada aku skunk,
aku cedok dari suziey sikit,dari website sikit,pastu dari doktor sikit..
itu yg baru nampak ke berhasilannya..

meh la jenguk blog aku: http://setotdanara.blogspot.com/

owh yer sekali ..
ape kaitan entry dengan tajuk?!
entah?!
dah kata kepala stoned kan?!
kesan ubat semalam tak abis - abis lagi.
pagi tadi dah ade start batuk campur kahak dengan lendir...
orang tua jeling aku semacam jer klu aku batuk.
dia kata macam orang nak tercabut leher dengan tekak sekali.
ngeeeeeeeeeeeeeeeee!!

gara - gara kepala stoned lebih ni..
pagi tadi kena hon baik baik punya dengan boss 2nd command
mujur jugak dia hon sebab aku dah tersengguk - sengguk atas motor.
sikit lagi nak tumbang ke jalanraya!
muhahahaha...

#ade ker boss 2nd command kate kena pakai harness atas motor?!
wakakakakkakaka!
ade ker size harness tuk obese people mcm aku ni kak?!
wakakaka...

sebelum belah..ni kandang kambing bapak aku..
cukuplah buat bekal adik2 yg tolong mak bapak aku kat rumah sekarang...
tak byk tpi untuk hidup,buat bekal time sakit...
inilah harta kami sekeluarga...
mulanya dulu pun tak sampai 10 ekor..
pelan - pelan aderlah sikit dah...

itik ni pun baru lagi jugak..
huhuhuh..ilang ngidam aku tiap kali klu nak makan itik.
takdelah was - was nak beli kat luar sebab adik2 aku dah bela..
tetiba meleleh dah air liur ni teringat itik panggang!!
ngences!!!



yg ni paling baru..arnab!
beli sikit - sikit jugak...
takleh lawan lagi kak pijah punya arnab!


#sori tak bagi kredit link.kepala stoned!!

5 comments:

  1. beb...aku ni nak trnkan weight tp xgak berjaya2....huhuhu

    ReplyDelete
  2. bagus..bagus..belog baru..nanti aku terjah

    ReplyDelete
  3. uii,..ade blog diet! kelasss!
    saya ada jgk bukak blog english, (tp english ala2 cukup mkn je,..hehe), lps tu tak ber hapdet. camno tu..huhu..

    sgt suka arnab tu, terigt masa sekolah dulu rasa mcm sedap sgt burger arnab, tp dah tua2 ni tak tergamak nak mkn arnab. terasa mcm kucing..hiee.

    ReplyDelete
  4. akak pun tengah berdiet ni..hehehe...

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang