Parenting@work 2011 | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

May 23, 2011

Parenting@work 2011


lebih gambar dari cerita..
takde cerita apepun...
arini,senin kan?!
aku tak pergi pun dynamic program kat eagle ranch.pd.
takpelah..
korban sedikit...
kebetulan dak ara dan setot plak pakat - pakat selsema dan nak demam.
ade penyebab dan akibat.
Allah memang Maha Berkendak dan Maha Mengetahui..

khamis sudah pergi kursus keibu bapaan.
najuran masjid.
tapi yg dtg bgi ceramah tu LPPKN.

layan gambo sajelah...




aku lupa nama akak tudung kuning ni.tapi kalau terjumpa mesti tegur - tegur.


sarapan pagi tu,nasi lemak ayam!terbaekk!!confirm la minggu tu berat aku naik!


setting jangan tak setting bang!


sila abaikan tulisan jawi aku yg sgt tak semenggah kat belah kiri mukabuku tu.pergi kelas tallaqi jumaat lepas.
gigih menyalin tajwid dari whiteboard.


satu badan banyak topi.


ni la topinya...


presentation topi kumpulan masing - masing.


aminuddin....


meja nun hujung: Kak Su (staff masjid dgn salah seorang penceramah)



menu tengahari: nasi beriyani ke nasi mandy.aku bedal jer!!


sesi ibu bapa kreatif!


boss 2nd command.....


comel kan?!!



kak ani (PA Dean dgn akak ni yg aku lupa namanya.lagi!!)



kak nora zainal...(kelas sirah nabi dgn aqidah mmg jumpa dia.kursus lain?!selalu jugak!)
officer kat rector or pr ni.
aku pun sudah lupa.


*seperti biasa,muka aku mesti takde..
keh keh keh.

2 comments:

  1. akak tak boleh tahan nak gelak, satu badan banyak topi. cam akak tak boleh nak related topi ngan kursus tu atau akak tak paham.cantiknya tulisan jawi ko, cam ustazah akak kat sekolah je.sekarang ni memang musim demam ngan batuklah bonzer. moga nak ko cepat sembuh ye.

    ReplyDelete
  2. akak kat opis kite ade gak pergi haritu. x ingat bulan bile ntah. same la ada buat topi2 bagai. pastu dia kate kena jalan ikut kreativiti,sume org xleh same cara jalan..lawak je..

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang