Penang's Food Hunting 04: Ni Nasi Kandar Ke?!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Feb 16, 2012

Penang's Food Hunting 04: Ni Nasi Kandar Ke?!!


Ayam Goreng
Nasi Putih...
Sayur Kubis dan Kacang Panjang Tumis Dengan Kas Kas ker Biji Sawi?!
Menu masa aku tgh demam tgh2ari buta kat hotel.
beli kat seberang hotel jer.
Nama Kedai Dia Nasi Kandar ....?????!!!
AKU LUPA!
ahahhahaha...

kenapa time sakit..
makanan yang aku tak suke nak makan,aku boleh makan?
kenapa time sakit..
makanan yang aku rasa tak sedap,tetiba rasa sangat heaven di tekakku ketika itu.

nasi kandar,nasi kandar.
makan 1st time masa kenduri BIL aku aritu.
huuhuu..
memula takut nak makan sebab tgk kaler kari ayam dia sangat hideous.
tapi,ade ape dengan rupa?!
yang penting RASA!!

*hari ketiga dengan Shaklee Caffe Latter Shake Mix dan Lecithin.
*sistem perkumuhan ade sedikit berminyak gara- gara lecithin.
*dalam proses pemulihan sekali kerana mengambil alfafa.
*belajar tuk menahan diri dari makan bulgogi lagi!!


4 comments:

  1. ayam goreng camtuh..kalo makan ngan nasi putih panas2 memang heaven! siap bertambah2 weh!

    ReplyDelete
  2. mak aih,
    sejak balik dr penang asek citer pasal makan jek ni
    sedap2 plak tu..terliur dibuatnya..!
    aritu kt penang dok hotel maan?

    ReplyDelete
  3. rindu nak makan nasi kandar kt penang... sedapnyerrrr

    ReplyDelete
  4. lamanya akak tak balik penang... rindu segala2 yang di penang... tapi, tak leh, tgh dalam proses mengecilkan badan amatlah berbahaya jika ke penang... huhuhuhu...

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang