Berlawan - Lawan... | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Nov 6, 2012

Berlawan - Lawan...




salam guys..
happy tuesday..
keje mcm bese
bz mcm bese
as usual..
nampak gayanya memang aku ni pecinta citer aksi or ala2 dahulu kala la..
dulu citer2 hong kong aku minta citer kung fu kung fu
la ni tgk citer korea pun sama..
haruslah ade gado - gado smpai kuar pedang - pedang bagai..
kiri?!
faith..
abis dah..
main reason tengok asalnya sebab ade Lee Min Ho
tapi sorry yer..
city hunter aku lansung tak minat!!
tapi agak kekok la tgk the faith ni sbb heroin lagi tua dari hero.beza smpai 6 thun kot?!
kanan>?!
ehehehee...
sape - sape ade tengok yes captain mestilah kenal ini mamat :
Ji Jin Hee
tapi ade jugak mamat protect the boss : Ji Sung

so then..
layan sesaje sebab nak tgk depa lawan - lawan gado ja..
bukan kira sngt pun jalan cerita ke ape..
samalah dgn kes Arang and the Magistrate.
muka hero jambu giler...giler..
tpi aku suke tengok citer tu sbb merepek satu..satu lagi sebab asyik nak bergado je dgn soul reaper tu..

ape aku membebel daa..
entahlah kawan - kawan..
mari sambung kije dgn jayanya..

*esok coti.nak bawak dak ara check up kali ke3 kat paed/active clinic hosp selayang..
*tekejut dpt msg sil aku operation sbb ectopic pregnancy.arini kiv discharge katenya..
*sbb masa raya nmpk mcm takde ape2.maybe dia pun tak thu juga.
*tgh musim melayan citer2 history and martial art ja..naper ntah...sebab hujan kot?!
*citer omputih pun aku la ni suke tgk yg gado - gado la..


4 comments:

  1. wasalam ayu,
    kty pun minat citer cina hongkong..dulu2 ingat lagi setiap pukul 6 mesti ada citer cina

    paling kty suka citer cina lawak,hantu,

    ReplyDelete
  2. akak suka cite lawan2 mcm gladiator, spartacus :)

    ReplyDelete
  3. aku pun suka layan cerita lawan2 nie...

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang