Makan Kenduri Keluarga Sedang Saya.. | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Nov 26, 2012

Makan Kenduri Keluarga Sedang Saya..



Ahad sudah.. 18hb la..
anniversary aku pun...
gi la makan kenduri rumah kawan sekampung /sedara bapak aku kot kat kg labohan dagang sambil singgah jenguk atok aku kat sana sekali..
*fatah,Maidatul and Nawal..


side ni gambo adik aku Rini, and Ana..and Mak


 part ni mak aku...Ana and bapak aku...

*saje amik gambo kuarga buat kenangan since masa ni la kami dapat kumpul sama - sama even ade sorang tu takde sebab PLKN kat lumut...
*nasi kenduri orang jawe memang sedap wok...esp sambal jawenya..
*lepas tu lepak2 makan angin kat pantai kelanang...melayan rojak buah,mee goreng basah,laksa..pergh!!
*tapi failed sbb battery note abis.kah kah kah!padan muka korang seme takde satu gambo pun time kita melantak kat sana...
*siap atok aku bekalkan durian kampung lagi weih!!rezeki..
*aritu memang la kejenya berjalan..makan..berjalan..makan..
*aku plak memerut je dari mula pergi sampai balik..ade dekat 6 lagi.dari mula pergi smpai balik.
*balik rumah meru makan lagi.adik aku belanja aku yong tau fu faveret aku.huhuuh..makan sajelah aritu.murah rezeki betul.alhamdulillah...




4 comments:

  1. aku tgh cuba makan makanan jawa sbb laki aku org jawa..jawa muo..hahaha

    ReplyDelete
  2. arrgghhhh... nasik kenduri ko buatkan perut aku menggelupor lapor nih!!
    sabar jer laaa~

    weh~ ko nak banjer aku makan kt jeram ke?? hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhe..
      insyaa Allah klu ade rezeki lebih la..
      aku nak bawak family aku mkn2 kat sana..include siblings and parents
      insyaa Allah

      Delete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang