Berbelanja Dengan Tip - Tip Hebat Hanya Di iprice | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Apr 2, 2015

Berbelanja Dengan Tip - Tip Hebat Hanya Di iprice


Adakah anda tercari - cari  laman web membeli-belah yang berbeza hanya untuk mencari barangan yang anda perlukan pada harga diskaun? Kini anda telah temuinya.  iprice adalah penyelesaian yang cemerlang pada masalah anda!

Di iPrice, mereka mengumpulkan semua produk dari yang paling dipercayai kedai e-dagang di Asia dan di seluruh dunia pada satu platform. Pelbagai barangan ditawarkan di iPrice, bukan hanya fesyen dalam kesemua kategori membeli - belah dalam talian!

Pendek Kata, semuanya ada di iprice
Cover photo

Yang penting, kena klik. Dari membuang masa dan tenaga print semua kupon / diskaun. Anda hanya perlu klik kupon / dikaun anda di iPrice



Oleh itu, inilah tip - tip yang anda perlu buat dan tahu bila membeli belah di iprice!


Tip Yang Pertama:

Sign up atau daftar dengan iprice
mudah saja: daftar email anda dan anda pasti akan mendapat perkembangan terbaru tentang diskaun / kupon / promosi terbaik dan hebat dari iprice






Tip Yang Kedua:

Pastikan anda follow dan like iprice di twitter atau FB mereka




Bukannya apa, mudah anda mengetahui tentang promosi terkini dari mereka dengan pantas dan tuntas.



Tip Yang Ketiga:

Sekiranya anda membeli belah untuk keraian hari istimewa seperti Sambutan Hari Lahir, Ulang Tahun Perkahwinan atau sempena perayaan seperti Aidilfitri atau Hari Natal, anda boleh merancang dengan lebih baik dengan persiapan awal. Pastikan senarai membeli belah anda telah tersedia bilamana promosi dan diskaun telah diwar - warkan di iprice. Anda pasti berbelanja dengan selesanya sekiranya anda kesuntukan masa.



Tip Yang Keempat:

Pastikan rakan e- dagang dalam iprice yang menyediakan perkhimatan  penghantaran percuma dalam pembelian. Sesetengahnya menawarkan perkhidmatan penghantaran sekiranya anda telah berbelanja sebanyak sejumlah amaun tertentu.




Tip Yang Kelima:

Baca review / feedback dari pelanggan atau pembeli sebelumnya dapat membantu anda memilih barangan yang anda indam - idamkan itu berbaloi dengan wang anda. Senang cerita, alah membeli, menang memakai!



Tip Yang Keenam:

Usah terburu - buru membeli sekiranya barangan yang anda didamkan telah tamat tempoh promosi / diskuannya atau belum lagi terpapar sebarang promosi tentangnya. Jangan risau, selalunya memeriksa website / FB/twitter iprice untuk maklumat dan promosi terkini dan terbaru.


Tip Yang Ketujuh:

Sekiranya 'bajet' anda tidak membolehkan anda untuk membeli barangan yang anda idamkan di iprice, anda boleh pertimbangkan dan carilah barangan lain yang hampir sama quality tapi lebih murah harganya di iprice.



Tip Yang Kelapan:

Ingat, bukan anda seorang sahaja yang mahu dan sukakan diskaun dan promosi. kongsikan ianya juga dengan kawan - kawan, keluarga, dan rakan social anda.


Selamat Membeli Belah!!












3 comments:

  1. Ada GST tak...ekekeke...

    Nak membeli skang ni kena ikut keperluan. Tak boleh nak ikut nafsu sbb GST ni. Gila Stress Tengok harga barang suma naik...ppfftt...

    ReplyDelete
  2. terus aku scroll laju2..takut terjebak..ahahaha

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang