When Thing Not Goes As We Plan | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Feb 15, 2019

When Thing Not Goes As We Plan

Salam Alaik
bulan kedua tahun 2019
seriously
benda yang sama ulang lagi.

honestly
aku penat sangat nak melibatkan diri dalam konflik manusia.
honestly
orang yang ajak aku bergaduh ni dah umur masuk kubur.lelaki pulak tu
bukan seorang tapi berdua.

lagi menyakitkan hati
ajak bergaduh dengan aku sebab aku fitnah diaorg salah guna kuasa.
kalau kau tak salah..
kenapa kau nak fitnah aku plak yang fitnah kau orang?

seriously loser
sorang tu sekolah agama tinggi - tinggi tapi adab takde sebab pegang kuasa besar kononnya.
then yg sorang tu
jobless but bila dapat pegang title dlm komuniti
ape kau ingat signature kau tu Allah tak tanya mana peginya.
sekarang kau nyanyilah happy..

then..
seriously
bila dirancang tak menjadi
bila asyik kuar masuk dan kuar program..
I wish you all the best
honestly
jangan menipulah kalau tak suka program tu.
you just lost my respect la.

titik!



No comments:

Post a Comment

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang