AYU NI HAMPEHLAH!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jun 30, 2010

AYU NI HAMPEHLAH!!

salam guys..
mesti de yg bengkak bengkil dgn aku dlm beberpa bulan ini sebab asal komen daku tak balas.
betul tak?!
sila angkat kaki!
memang kawan - kawan..
daku tgh mls sgt..
aku pun tak thu kenapa..
tpi dah ok blik mood tu.
korang jgn risau.
beselah..
lepas bersalin kena jaga betul - betul.
takut meroyan..



dan lagi satu..
n3 aku skrg byk yg merepek dan spontan..
aku tak kait dgn mana2 pihak.
tak kuasa nak cari pasal.
dahlah muka aku hudoh..tak pasal - pasal kena saman ker..kena simbah asid ker..
mana thu?!
setan klu dah kat kepala.

btw..ita..
ko klu aku invite..ko spam aku ler yerk?!
mampos!!


dan lagi satu lagi..
klu korang baca n3 aku mcm tak betul jer..
abaikan.
sebab aku tgh dlm proses terapi..
runtuh jiwa beb!runtuh jiwa!!!
dah setel..aku jadi bonzer balik!!
ahahahhaha!!
sekian!!!


dan lagi satu jugak..
mmg n3 aku byk tanda seru.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tapi itu tak bermaksud aku marah.
aku sajer jer!!


dah - dah..
nak pam susu nih!!

bye!

2 comments:

  1. ayu,
    kalo add ita, kasi la hint dulu.. takde la ita nak spam.. ehehehhhe...
    lgpon, kat opis ni mane leh YM.. da kene block.. jarang pon bukak YM... 2bulan skali kot... ntah² sthn skali... ehehehhehe...

    ReplyDelete
  2. aik mak xkesah noks....huhu jnji talian persahabatan bermula dari alam maya ni terjalin erat gtew...ahkss!!

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang