Bila Ditanya..aku rasa macam nak garu kepala!!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jun 30, 2010

Bila Ditanya..aku rasa macam nak garu kepala!!!

salam guys..
arini dah msuk ari rabu..
HP masih 20mph lagi ker?!!
slownyer...
tu arrr...sape suh layan worldcup?!
tido lgi baik?!
kan lagi afdal?!
ape daa..
berjaga tuk benda yg sia - sia..
jgn marah,tpi sesekali jer boleh.klu selalu,nmpk sgt ikut nafsu.
lainlah klu bgn pagi dan hari2 cargas!!
mcm aku,tido ker tak tido ker..mg bgn pgi bdn sakit - sakit sbb mlm mesti terjaga.
dlm setgh jam ker..sejam ker..
adoii...
abaikan jerlah aku menyanyah pagi ni sbb nak ulas psl match mlm tdi.
katanya tak berbaloi menunggu game jepun dgn paraguay
ape - ape jerlah labu.

soalan cepu emas pagi ini aderlah:
washing machine dgn fridge tu dulu beli berapa?
reganya bla,bla.bla.kenapa?
takde ape..saje tnyer..

- aku garu kepala kenapa ditanya..

#tapak tangan gatal ini ari.mahu dapat duit ker?!!

2 comments:

  1. waahh.. siap gatal tangan tu... huhuhuhu... cam nak dapat rezeki terpijak je

    ReplyDelete
  2. dah smpai pun rezeki tu ita
    amin..
    tak sangka.

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang