Sudah Pukul 1,Mata Masih Celik!Bahana Nescafe! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Sep 17, 2010

Sudah Pukul 1,Mata Masih Celik!Bahana Nescafe!

sila layan tangan comel dah sesumpah kecik nih
yer,
daku takleh tido plak sedangkan dari siang tadi berjalan sakan!
ni mesti sebab tadia ku ade minum setin nescafe mocha!
yum yum yum!
natijahnya?
amik kau!
aku takleh tido ni
kena rejuvenate badan dgn air jarang pasni
kasi turun suhu
huuuuuuuuuuuuuuu
sangat sadis malam ni
pasal skrip citer pun mahu ulas ker?
ape daa...
oklah korang
aku ade berjuta gmbo nak upload
entah bile nak dapat idea baeeeeeeeeekk,manis punyer kasi citer pasal citer raya
takleh mari arr.
sengal tol!
sekian!




#aku nak bertapa jap.minum air masak byk2 smbil main game yg tak sudah2.
#ade org nak dtg esok,sila maklum dgn umah ku yg mcm tongkang pecah setiap hari!
#korang,pasni ade citer baru pasal setot,jgn terkejut n kejung plak!
NANTIKAN!






8 comments:

  1. woit..slmt hari raya..meh dtg umah aku beraya..nnti aku nk terjah umah ko plaks:p

    ReplyDelete
  2. feewit......apa cerita weih layan 'sekepe' mlm2....

    ReplyDelete
  3. tunggu mood mau stori psl raya mariiii dulu eh..^_^

    *issh nape ngn setot tu?..suspennyer!

    ReplyDelete
  4. aduaaii kata ritu dah smpai kt meru nk calling2...akak tunggu2 ler kot2 nk dtg rmh kan..heheh

    ReplyDelete
  5. suziey
    selamat hari raya!!
    ahad ade umah tak?
    aku nak terjah!

    ReplyDelete
  6. kak pijah
    entah?!
    saje layan sekepe..
    boring ler gamaknya kepala aku yg tak bape nak center nih.

    ReplyDelete
  7. mamalieyna..
    ahahha..
    nantikan dengan penuh debaran!

    ReplyDelete
  8. kak heze..
    lambat sgt
    dah balik dah!
    lain kali ler gamaknya!
    hauhauhuaa.
    raya haji ada berani?!

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang