ADeiii!Melekat!Abis sume tersebar!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Oct 28, 2010

ADeiii!Melekat!Abis sume tersebar!!


salam pagi khamis sume..
hauhauhuhauha..
dah rupe salam satu malaysia plak!
boleh blah!
arini agak - agak status fb sume ape yer?!
adekah masih sama seperti semalam?!
ngeh ngeh ngeh..
to mama tisya dan alliance blogger yg lenlain...
arini J card Member!!!!!!!!!!!!!
dan jugak status aku?!
23cm!23cm!23cm...
diulang sekali lagi!
23CM!!!!tak kira!tak kira!23cm!23cm!!!!!!!!
ahahahhahaha...
sengal betul.

gambo di atas takde kaitan lansung dengan penceritaan di bawah sebentar lagi.
cume nak bgthu subject dlm troli adelah suspek utama kesah pagi ini.
yg 2 org tu aderlah Mak Utih dan Mak Usu pada dak setot dan pada dak sesumpah kecik.

suspect utama aderlah sesumpah kecik.
motip?
sebab dia boleh berak baik punya dalam keta selepas aku tukar kat umah
tu pun sebab berak n memang aku tukar popok dia sebelum pergi keje.
sekali tu boleh plak masa aku masuk dalam keta..
dia boleh memerut lagi!
adeii..
org tua masuk ke keta selepas tu dengan dak setot,
dia dah buat adegan mcm anjing polis mencari dadah tersembunyi.
sekali tu dia cakap:

org tua: ape bau busuk nih?ara berak ker?!
aku: haah.baru jer tukar dah berak lagi.ni konfirm baju B bau ni.ahahahhaa
org tua: harum semerbak!satu keta ni bau.ahahahaha

setot plak dengan tak paham punca pun ikut gelak sama!
kah kah kah!
sesumpah kecik plak buat muka blur....
huuuuuuuuuuu.

sampai kat nursery..
tak abis lagi isu berak dan berak.
kali ni Si Farra owner nursery tu bagitahu yg setot tak berak satu hari semalam.
aku ckp pada dia no hal sebab dia memang tiap2 malam memang berak sebelum tido.
adik beradik pun sama.
memang pakat - pakat berak sebelum tido.
macam setot mmg kadang - kadang satu malam tu berak sampai 2 kali semalam.


hauhuaha..
sori arr sesape tgh menjamu selera.
bukan ape,citer psl ni aku teringat n3 geng potong yg lain ni.
kisah ank dia berakkan dia dlm lift.
sadis!sadis!

#confirm esok beso si zahraa' ni cakap kat aku:
apelah ibu ni,citer berak kita pun nak citer jugak ker?!
malu arr..
ahahahhaha.


9 comments:

  1. hahahah 23cm...arini sure geng fb rmi status 23cm....hahahha


    aku tgh tgu pintu jj setiawangsa bukak ni

    ReplyDelete
  2. apa yg 23 cm nie ayu?? akak ketinggalan ketapi kee?? hahaha

    wah amy siap dah terjah JJ tu huhuhu

    ReplyDelete
  3. wah seronoknya jj card member.. menarik tertarik tuh
    kat maner tuh...

    ReplyDelete
  4. wahhh status 23cm tu....syoknya...kakaka...

    adeiii lawak tul ceta berak ...haha..

    ReplyDelete
  5. 23cm? adui.. apesal sy x paham ni??? explain lah skit kak.

    mujur akak igtkan arini Jcard mmber day! leh g shopping sat g!

    ReplyDelete
  6. ape yang 23cm tu.. huhuhu.. x paham neh!!

    ReplyDelete
  7. perkhhhh... 23 cm gak.... kekekeke


    aku rase zaraa tak cakap pasal dia berak , aku rase dia mesti ask pasal 23cm tu ape..

    ngehehehehehe

    ReplyDelete
  8. hahhah siot jek....apepn aku suka 23cm

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang