ALA!!CITER2 SUME K#R@p!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Dec 2, 2010

ALA!!CITER2 SUME K#R@p!!

salam guys.
confirm ade yg sentap baca ni..
dikala ni sakit kepalaku sejak 3 hari lepas mcm dah kurang..
tapi aku takleh tunduk lama - lama
klu menoleh pun takleh on the spot...
entahlah..
takkan nak kena berehat jugak?!!
sakit woo kepala!!


agak - agak kalau mati esok lusa
kak weed,kak liza,kak yani,kak amy n dak wawa.
mintak maaf byk2 yer..
aku asyik terpikir mati jer latelty..
nmpk sgt aku ni frozen mind dan kepenatan minda...


huuuuuuuuuu.
tadi terbaca blog kak lin..
ehehhe..
lately aku suke giler baca entry kreatip..
blogger - blogger sebegini lah yg sebenarnya inspired frozenmind person mcm aku ni idea tu menyala balik dalam kepala otak..
hauhauhuahuhaua....
terkenang plak dgn kesah aku...
ini bukan aku..
tapi gambaran kerja sebelum kawin memang begitu...
skunk masih kejanya begitu akan tetapi taklah seteruk begitu...
bila dah dekat 6 -7 tahun bekerja sebegitu..
aku nak jugak jadi begini satu hari nnti:


tapi bukanlah bidang tu jugak rasanya...
aih...
dah mengaji dulu jadi gini:
takkanlah nak jadi yg building2?
mestilah kapal idoknyer kan?!!
haih..
simpan dulu mimpiku..
tidak mengapa degreeku amik bila dah tua tpi belum senja..
dah jumpa dah kat mana nak amik dah kursus apa...

sebab ape skunk simpan dulu?
sebab skunk mahu jadi ini:
bagi setiap ujung minggu dan sedikit dihari biasa...
yang sudah kutempuh bila waktu ini:

cuma tunggu masa sedikit untuk begini:


tapi yang pasti dan sangat pasti buat masa ini dan ketika ini buat sementara barangkali...
aku dan keluarga selalunya begini:


sebahagian besar kita pun memang sedang begini....
hai-hai-hai..

ape kaitan dengan tajuk diatas>!
kelmarin ade tertengok iklan citer isabella kat astro.
memang kurap sungguh sebab..
asal sedih dan kecewa..
bawak hati pergi PARIS laa..LONDON laa...
hapraklah sungguh
cubalah bawak - bawak bersolat..
cubalah skrip itu ubah pergi ke Mekah ker Madinah Ker..Umrah ker..
nilah PEMIKIRAN MASTIKA MELAYU..
kalau pergi tanah suci,nnti sesatlah..sume dosa - dosa lampau ternampaklah..
cuba cakap dengan sesiapa pun..
sape yg tak punya dosa..
dahlah dosa masa berlakon tu satu hal...
mcmanalah melayu nak ke depan..
cakap lebih - lebih kang sentap..
hakikatnya..kualiti kehidupan kita rata - ratanya cuba untuk hibur dan berhibur..
masalah ini..
belum lagi masuk citer indon bersepah - sepah lagi..
dahlah bangsa dia bersepah - sepah cari makan kat negeri kita...
nak buat macamanakan..
zaman dulu punya malas sampai jepun naik rumah sebat sorang - sorang turun ke bendang..
skunk ni?!
2 kali 5!!
sangat susah hati sebab anak daku pun tetiba suke tgk citer cinta kirana!
gulp!!

#korang mesti tensen kan baca n3 aku?!
citer punyer pnjng tpi nak smpai ke tajuk?!!
sowi yer..nnti i belanja u all makan mee kari dalam mimpi!
ahahahhaa!


tajuk benda diatas: makin digaru makin sedap!

9 comments:

  1. ehehe.. ade betulnye ape yg akak ckp kan ni tau.. skit2 london, paris.. cam lah kat malaysia x de tmpt2 cantik ekekek:D

    ReplyDelete
  2. tadak menda nak tengok, aku tengok jugak citer meleis ni :)

    ReplyDelete
  3. citer org melayu..bila frust je pergi london , paris ..tu utk org kaya ..

    agaknya kalo tak kaya , dia buat lagu mana..g mancing?

    ReplyDelete
  4. hahahaha.. tu jek lah kot yang mampu~ berlakon gi sana.. kalo nak gi betol2 x mampu~ muehehe

    ReplyDelete
  5. tempat2 kt mesia pun lom habis diterjah nk pergi london...huhu

    tapi kalo ada org sponser gi london...akak pn nak ekekekekee

    ReplyDelete
  6. sbb tu akak tak kasik anak2 tgk drama terkini.. kang diorang sentap tiru cenggitu gak cenggana dgn makpak kat rumah ni?? layan kungfu panda lagi bagus!

    ReplyDelete
  7. kah kah kah.. kena kat batang hidung aku , dulu masa aku nk putus cinta , aku cakap ngan bapak aku aku nk holiday uk.. heheheh

    ReplyDelete
  8. dah jrg layan cite drama2 ni..last follow cite Nur Kasih aja

    ReplyDelete
  9. baca tak tensen lah..lg ringan kepalaku yg berat ni..sakit kepala dh hilang sket gara2 baca n3 kamu ni..hehe..

    setuju3x.. ^_^

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang