Macamana Seekor kambing dilahirkan... | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jan 9, 2011

Macamana Seekor kambing dilahirkan...

















gambo masm sehari sebelum pergi BM kot?!
sedangkan kambing pun sayangkan anak..
kesian kambing nih..
sampai nak terkeluar rahim dia sebab dia dah tua..
beranak pun dah banyak kali
adik aku jaga situ sebab takut masa dia teran tu rahim dia terkeluar
kalau terkeluar,memang kambing tu tak dapat nak diselamatkan..

tengok..
betapa besarnya pengorbanan mak kambing ni.
aku tak paham kenapa orang lain suka2 buang anak.
mak kambing ni lagilah berkorban nyawa melahirkan
bukan sekor tapi 2 ekor.
bukan sekali dia beranak..dah lebih 10 kali aku rasa..
aih...

ok..dah nampakkan macamana kambing dilahirkan?1
kepala denga kaki seiring..
tengok gambo no 3...

sekian..


autopublish

6 comments:

  1. ouh begitu rupe nya..

    tu la skang ni, org main buang je..binatang pon tau syg kan anak..haihh..

    *kak, knp tak letak wtrmrk?berharga tu gambar akk tu..nnti org chihlok sesuka ati je ;) sekadar pendapat

    ReplyDelete
  2. mahal wei gambar2 nie...
    bukan senang nak dpt pengalaman capture gambar real camnie...

    ya allah, camtu erkk....aku dok bayangkan camner ler kambing tu neran nak keluarkan anak dia....

    ayu, kambing beranak mmg lebih dari sekor yerk ayu....aku ingat kambing cam kita nie...beranak keluar satu...ke yg nie dia kembar...?

    ReplyDelete
  3. wah..scary tu..kalu aku confirm dah lari dulu..takut la...

    ReplyDelete
  4. ooo..ayu aku tertinggal cerita kau...
    cam gitu rupanye...ibu kambing tu sayang kat anak dia kan..

    ReplyDelete
  5. owhhh cm tu ek....ngeri la plak tgk...sbr je aku..

    sdgkan kambing pon sygkan anaknya...hehe

    ReplyDelete
  6. ngilu aku tgk gambar kambing beranak.. huhhuhu

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang