Definitely Need A Rest!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Feb 11, 2011

Definitely Need A Rest!!

 seb baik belum lagi senyum sorang - sorang macam ni...







layan jerlah gambo dak setot tu.
misi ari minggu?!
laundry,baking?!(korang bagi idea sikit),visiting..
aku rasa down n tak teruja seperti biasa.
arini ni berbakul - bakul makian terhambur.
serius anjing aku sangat benci manusia yg berlagak kerana ilmu.
lebih parah kalau suke jdi tukang jilat dan tukang ampu
huhuhuhuhuh..
kanina..

boss 2nd command..
sori,gua mmg tgh panas ati.
tpi belum terbakar lagi.
bukan ape.
aku tak suke keje aku jdi kucar kacir.


kejap lagi..
mahu masuk waktu rehat..
kasi tido laa
sangat penat..
mahu rejuvenate kejap...
ni lebih dari over-pressurized nih

nak buat ape la minggu ni?!
epal  ade byk..
haiya!!

7 comments:

  1. dorang ni suka sangat nak bagi kita hangat hatikan.sabar bonzer, habis hati panas mesti 23cm tak de kan.nak bagi idea, akak pun lagi seribu kali pemalas.setot cam tahu je perasaan ko.

    ReplyDelete
  2. Hidup ni memang ader turun dan naiknyer....kadang kacau bilau...kadang tenaaang jer....

    yang penting kita mesti bersabar dan buat terbaik untuk keluarga tersayang....

    Salam Kenal..

    ReplyDelete
  3. buat apple pie la ayu, pastu hantar ke jepun sikit hehe :)

    ReplyDelete
  4. apple choc la yu, mcm aku buat ari tu..
    aku dah pos dah brg tuk setot tu tadi..nanti sampai inform ek..hrp ko suka.. :-)

    ReplyDelete
  5. hmm berlambak manusia macam tu kerana pangkat. minta dijauhkan drpd kita semua..

    ReplyDelete
  6. aku klu org maki hamun aku..haih..ntahlah..xterkate ape nk kate..
    baking ye..alah,buat cekodok bilis ajelah weh..aku nk wat tu je,hhehe

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang