Hujan itu rahmat.... | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Mar 1, 2011

Hujan itu rahmat....



salam guys..
pagi ni hujan selebat - lebatnya...
aku?!
masih mengantuk..
tak daya nak bukak mata..
sepertimana aku tengah menaip entry nih...
sekadar selingan dan titipan dari aku untuk kalian dipagi hari:


sebaik - baik harta yang anda miliki adalah yang memberikan manfaat,seagung - agungnya ilmu yang anda miliki adalah yang mengangkat darjat,sebaik - baik rumah adalah yang memberi keluasan,dan sebaik - baik sahabat adalah yang menasihati anda...


sekian....
*hujan...bila hujan hatiku rasa lain.aku rasa hening..
kenapa ya?!





7 comments:

  1. bonzer, kata-kata ko ni buat akak nak debik ko tau.suka berfalsafah.tempat akak tak hujan.

    ReplyDelete
  2. hujan itu pembawa rezeki buat kita kan.. amin

    ReplyDelete
  3. kat sini panas terik da mentari huhu..lau ujan best takyah siram rumput

    ReplyDelete
  4. tempat ku sama dengan CIMDDC.. tak hujan jugak...

    ReplyDelete
  5. kat shah alam macam nak hujan tp tak hujan..

    aku pun rasa hening gak sebab kawan kat ofiz cuti..

    ReplyDelete
  6. salah satu masa doa kita mustajab, adalah waktu hujan lebat...

    byk2 kan berdoa agar Allah kurniakan kebaikan dalam perjalanan hidup kita!

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang