Same Old Day: Soalan Cepu Emas:"ayu tak sihat2 ni..MENGANDUNG KER?!!" | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jul 11, 2011

Same Old Day: Soalan Cepu Emas:"ayu tak sihat2 ni..MENGANDUNG KER?!!"

hari ini..
owh lupa nak bagi salam...
salam guys..
happy monday...
arini aku tak blue tpi pakai baju kurung kaler blue!!
huuhuuh...

title kat atas?!
aishh..
agak kesal la sebab ade satu benda nak diberi pada 2nd command tapi terlupa.
ralat dan ralit.
selsema masih menggila..(dari minggu lepas lagi)
batuk apetah lagi...

semalam aku kena massive headache gara - gara seluruh gigi belah atas aku sangat sakit!!
aku takleh bangun..
dok jaram kepala dengan kain basah..
sudahnya laki aku nak pergi family event yg tertangguh sabtu tu tak jadi la..
sebab aku memang tak pergi...
sakit punya hal...

arini masih bersia - sia lagi sakit tu tpinya ubat sakit gigi masih standby...
surprox 550g ke sunprox 550g kalau tak silap aku...
ingat nak makan ponstan,tpi time kita nak.. time tu la dia hilang.
(mulalah mulut aku start sumpah seranah tetiba!astaghfirullah..)

pagi ni bersiap lambat sikit dan jugak selepas anto budak2 ke nursery,
makcik sebelah rumah (jiran aku) tenagh dok nyembang dengan jiran lain...
aku tak amik port pun,beselah org2 tua..
dah boring..nak2 laki masing2 dah takde...

tup tup tup makcik ni tego la:
'Ayu tak sihat ker?!'
aku jawab la:
'dari minggu lepas lagi cik.sampai MC 2 ari'.
makcik tu sambil berbisik tapi takdelah mcm berbisik bunyinya sebab dia kat tingkat atas,aku plak kat bawah nak naik ke motor,which is laki aku dah start engine:
'Ayu mengandung ke?!!kejap je Ara dah ade adik!'
aku yg tak semena - mena ni jadi tak terkujat la:
'Eh,takdelah acik.cuti lagi.ehehehehhe..rehat dulu'
makcik tu pun tak mahu kalah lagi:
'cuti- cuti pun tahu - tahu ade!!'
aku?!gelak saje....laki aku apetah lagi.dia senyum simpul je atas motor.
ngeh ngeh ngeh..
sekali boleh la plak makcik yg lagi sorang selamba cakap masa kita org dah gerak:
'takperlah,korang muda lagi.'
aku laki bini?!
senyum sajalah...


sekian....


10 comments:

  1. senyum je la kan..xpe..doakan yg baik x pe ;)

    ReplyDelete
  2. kalau kty pun..senyum je lah..
    skrg pun kty tak sht..org sokmo dok tanya preggy ke.padahal den dah tutup kilang..kadang malas nak jawab..iyerkan je..huhuhhuhuhu

    ReplyDelete
  3. saja mak cik nak borak dengan ayu tue...

    ReplyDelete
  4. doa tuh...

    tp kenkandang bengkek gak..kaple otak tada pikir alen..dok peknen sesajo...

    =)

    ReplyDelete
  5. asal tak sihat je, ingat preggy..sabar je la..
    moga ko cepat sihat.. :-)
    HB kat sini

    ReplyDelete
  6. kekee...soklan sama selalu dengar sbb nya badan saya makin berisi...kwang3x

    ReplyDelete
  7. keh keh keh.. abes lah ko ayu.. masin mulut acik tu.. dapat adik lah ara nanti..muahahahaha

    ReplyDelete
  8. mmg ayat standard bile demam..kite pon gitu gak..demam teruk aritu.sume duk tanya..pegnen ke ? Iqy nak dapat adik ke

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang