SENIN PENIN,KEPALA PUSIN... | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Oct 24, 2011

SENIN PENIN,KEPALA PUSIN...

Gambar tiada kena mengena dari awal perenggan tapi kena mengena di akhir perenggan.
salam guys...
salam senin..
salam buat keje..
takdenya monday blue - blue dah weih..
cah cerah - cerah belaka nih
huuhuhh..
motip?!
aku dah mula kena serangan virus2 penyakit berjangkit dari anak - anak aku.
yang hairannya..
beria - ria bebudak ni batuk dgn selsema belah pagi...
malam boleh la plak pakat - pakat jadi burung hantu!!
adoii!!
aku tak cukup rehat...
nak makan sampai rasa tak lalu sebab sumbat jer kat kerongkong nih...
mahu cari air teh o limau..mahu cari air teh o limau!

senin yang penin sebab aku bangun lambat giler...
aqil plak boleh main - main time kejut.
siap tarik balik baju pakai balik...
pastu siap berkelubung dengan selimut.
huhuuhuh..
siot jer..
asal suh gi mandi,boleh dia cakap:
malaslah..penat...

haaaaaaaaaaaaaaa!mulalah aku nak bebel panjang - panjang pagi buta ni..
eii!eiiiii!geram ni plak tetiba...
lagi faul..
arini ingat nak bawak popcake tuk bagi kat school aqil tapi tingat plak yang popcake tu red velvet flavor.
karang bebudak ni tak makan sebab ala - ala kek lapis masam manis rasanya..
dah tu cadang nak bawak ke opis ni bagi kengkawan.
tahu - tahu dah gerak atas motor baru tingat!
adeh!!
arini memang tak center sungguh.

tu satu hal..
belum lagi satu hal ni..
lupa nak bawak kamera gi opis arini..
adeh..
takperlah..
esok pun boleh.

adoii..
sebel betul la.
dah lah rabu ni tak dapat nak gi party kak watie...
sebabnya tokey workshop tmpt org tua tak bgi cuti.
motip?!
sebab takde aren keje kat tmpt keje depa.
bila takde aren,cuti pun takleh la sebab takde aren mana boleh sambut deepavali!
adeiii!
motip jugak?!
sebab workshop persendirian.........

dah abis bacakan nyanyahan aku?!
aku arini rasa maleh nak buek koje berat - berat sebab sat lagi nak mengarang surat tuk educare..
lopaih tu gi anto borang educare.
budak rambut kinting baju biru kat atas tu dah dapat dah educare bulan sebelas ni..
adeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
duit owh duit....
dimana kau duit.
takper - takper...
ujung tahun bonus ade..
boleh back up ape yang ade dan tiada.

ye korang..
kalau rasa dak ara tu ensem..
silalah puji yer..
puji dlm ati...

*tima kasih jugak sebab bace.
*woot!woot!setot gi school dgn beg baru.makngah dia sponsor.huhuuhuh..sayang sungguh makngah dia dgn setot.setot pun sama juge.kadang2 aku rasa makngah dia tu ler mak dia!ekekeke.

6 comments:

  1. samalah dengan aku..isnin yang penat....

    ReplyDelete
  2. ha ha ha
    macam2 hal
    aku plak pagi nie giler ngantuk
    mlm tadi sampai rumah pukul 1...gedebak gedebuk..pukul 2 baru dpt tido..pepagi dah bangun nak gi kerja plak...

    hu hu hu hu..

    ReplyDelete
  3. hehehehhee..senin mmg best..na suke sbb leh bace update blog2 kawan2!! kwn2 belah kl atau pantai barat..

    ReplyDelete
  4. isnin yg kelam kabut ye kak.. sy lak isnin yg aman damai.. haha..

    ReplyDelete
  5. haaa sesila kasik aku address umah..camno aku nak hantar teddy haa...

    ReplyDelete
  6. isnin oh isnin.... mood aku macam rojak plak...huhuhuhuhu....

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang