Mereka Lelaki Yang Membahagiakan aku. | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Dec 2, 2011

Mereka Lelaki Yang Membahagiakan aku.

Alpha 390

wah!wah!wah!
tajuk tak hengat nih.
sedikit selingan dipetang jumaat nih...
harap - harap segala urusan yg tergendala petang ni setel..
kat atas tu ler lelaki simpanan tetap aku sejak 2010..


*motip gambo cemuih ni korang paham2 sendiri la.ati tgh bengkak.marah itu tandanya sayang!phuih!
yg ni memang laki aku la...
(kat lobby area,Summit Hotel,Bukit Mertajam)
pagi tadi aku 'tergigit lidah' dengan orang tua ni...
klu dia baca..entry ni consider aku pun mintak maaf dengan dia..
klu tak,paham2 la kalau malam karang ade yg 23cm semata2 nak repair lidah yg tergigit tu.
huhuhuuhu........

yang ni pun jugak laki simpanan aku.
betul ape?!aku pernah simpan dalam rahim 9 bulan...
ehehehe..la ni masuk ari ke 4 dia ikut aku keje sebab buat dressing kaki dia kat klinik UIA ni...


*motip berarak mendung kelabu dalam hati nak ke L.I.M.A L.A.N.G.K.A.W.I ni...
*abis hilang excited.yang aku tahu,janji keje aku setel kat sana..


1 comment:

  1. ha ha ha..tajuk tak hingat..
    HB kat sini...and selamat bertugas di LIMA..boss aku pun dapat pas tapi dia tak gie sbb ke over the sea..

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang