Passive And Negative Energy | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Mar 5, 2012

Passive And Negative Energy

salam senin guys..
mak arun tak jadi.nyampah aku.
senin yg buat aku fed up.

mood tadak.
somehow learn to be patient.
but I'm still human being.
aku jadi negative bila benda yang sama buat aku jadi passive.

entry sampai sini jer arini.
mood nak publish and citer pasal cheesecake yang aku buat dgn muffin pun tak lalu la nak citer.
loya usus ni.
seriously memang sakit ati..
sakit dada.
senak peranakan.
sakit - sakit semuanyalah...

astaghfirullah...




2 comments:

  1. nape ni yang oi....sakit benor gamaknyer....sabar.... (hehe..pandai jer soh org sabar...tapi diri sendiri serupa jer...)

    ReplyDelete
  2. sakit ati kat mak arun yg tak jadi atau pun sakit ati kat org lain tp mak arun jadik mangsa? ;)

    hepi2 saja ye arini...

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang