The Tendency Of Crack To Major Breakdown... | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Mar 2, 2012

The Tendency Of Crack To Major Breakdown...

salam guys..
salam jumaat yang penuh barakah ni.
yang penuh dengan kesucian..
totally bermula dengan sedikit lemau sebab lab demo BTE ni boleh plak datang lambat.
*memang entry ni ade berbaur umpatan kerana beliau aderlah seorang mak itam yang suke merosakkan barang lepas tu tinggal.
*dah selalu tegur bertepek2 pepek kat  muka dia.
*huhuhuhuhu.manalah tak breakdown mesin mak selalu?!dpt lab demo haru biru.
*wangi tapi bangun lambat.cuti ka?!!
(dah buat dosa dah aku.kena mintak maaf ni!)



kaitan topic much more to feelings and emotion.
today is all about being a bit open and vulnerable (tetiba tingat lagu roxette : She's so Vulnerable)
as a human being, we always be in either stable or unstable position.
tak kiralah dari segi kerja atau ape sahaja kan?kan?!
in my cases: tak tahu nak elaborate sebab hidup tanpa dugaan,bukanlah kehidupan namanya.
*finally not being totally open!ajajaja!


somehow,blogging ni pun aku lebih mature in term of observation.
banyak benda aku nak cakap tpi up in the end..
aku lebih suke guna policy : tutuplah aib orang lain sebelum aib aku dijaja orang.
ni reminder juga yang kat FB juga.(bersepah - sepah citer2 bukak aib orang.pastu share..)
ade kawan - kawan aku yang pana dengan artis itu dan ini
but aku nak tegur,aku juga punya kekurangan yang tak terbilang.
jalan akhirnya?!biarkanlah.
tengah bermusim.
tak salah tapi kurang manis.
tapi selalunya belum tahap untuk berhenti.
yelah,berseronok dan gembira sekali sekala tidak mengapa.
takper..boleh jer.. jer..jer...

ada plak yang tak consistent..
memula sedih - sedih dan sedih dan sedih dan sedih
lepas tu seronok bagai nak mati.
kadang bila terbaca,lebih kepada reflection aku sendiri sebab aku pun lebih kurang je!!
*itulah aku cakap.nak ngata2 orang,aku pun lebih kurang!!

lately jugak...
since umur dah banyak...
*banyak la sangat!
blog posting aku mcm dah certain template yang fixed.
citer masak2,jln2,ahahhhaa!
tu jerlah modal aku kan?!
korang pun modalnya sama.
bukan ape der..
maleh dah nak bukak citer konterbasi yang basi meluah meluak semata2 nak bagi duit nuff mencanak.
takperlah..
tak dapat byk pun tak kesah.
janji trafik naik bukan sebab title pasal sex,lucah dan benda2 artis or benda mengarut.
takmo arr makan duit syubahah tpi takde la aku remove since aku letak pun sebab ade kawan yng suh sama2 join.

oklah kawan - kawan..
sama - sama doakan  anda semua berbahagia dunia akhirat.
buat arini,aku maafkan salah silap kawan - kawan yg ape2 jerlah.
jadi manusia jugak kita tak lepas dari buruk sangka kan?kan?!
aku harap korang maafkan aku juga...

*it is ADELE season!!
*semalam dak aqil boleh layan joget lagu RUMOR HAS IT and ROLLING IN THE DEEP
*Happy Weekend Guys.
*Entry memang tengah jiwa kacau pun.lebih tepat pada istilah : Sedangkan Lidah Lagi Tergigit...(korang pandai2lah sambung sendiri yer?!!)

*nak buat macaroon!nak buat macaroon!!



2 comments:

  1. hhaahah..!
    suke je bace ;)

    okeh, hepi weekend! :)
    buat macaroon hulu2 la sket..
    tk dpt live, kasik gmbr pun okeh ^_^

    ReplyDelete
  2. Salam dear,

    Cepat2 buat macaroon, pastu post kat aku sikit... alahai... bila dah duk sini baru org sibuk2 cite psl macaroon ni... Tak pernah rs...huhuhuu... Dah2 takmo sedih2... Be happy ye :)

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang