~AKU BUDAK NORTHROP!!~ (1st Edition) | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jun 25, 2010

~AKU BUDAK NORTHROP!!~ (1st Edition)



cuba teka dimana aku?!
tapi macam biasa ler kamu orang memang pandai meneka aku berada di kedudukan mana..
(sekali lagi bahasa melayu tinggi.- konfirm korang muntah darah!)
macam pengawaskan?
ehehe..takdelah..
ni baju rasmi budak northrop rice...
ape northrop?!
nanti sambunglah!!...
kasi intro dulu.



p/s: saya sedang menonton rancangan spontan secara online di sesawang youtube.
sekian!

- bahasa melayu tinggi bakal dipratikkan dalam blog saya ini secara berperingkat.diharapkan supaya anda semua memberi sokongan
sekian terima kasih.


*matilah ain gelak sampai kejung badan baca n23 aku gini!!
wakakaakkakaak!










1 comment:

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang