KELEBIHAN DAN KEKURANGAN HIDUNG SI ORG TUA!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jun 28, 2010

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN HIDUNG SI ORG TUA!!

salam guys..
hidung..
satu - satunya alat pernfasan dan antara organ terpenting kita selain dari mata dan deria rasa.
pendekkata,sumenya aderlah penting.
btw..aku nak story something yg funny but true.
ekekkee..
belum ape - ape aku dah gelak.

gini..
masa bercinta,mesti korang klu nak kentut dan sendawa mesti malu - mau n segan - segan.
aku?sebaliknya.
baik aku or org tua sendiri.
masing - masing dah takde ampun dah.
maybe sbb dah thu jodoh masing2 kuat,so..takde cover2 dah.
ahhahaa..
nak citer ni weih..

org tua..dia ade resdung..
makanya..bile sensor yg ni dah problem.
yg jadi mangsanya aku.
nak2 org tua jenis kurang makan sayur.
HAMEK KAU!
klu dia melepas..mmg takde ampun.
baik yg tak berbunyi or yg ade bunyi.
mmg baunya..
YA AMPUN!

yg tak bestnyer,
org tua selalu melepas time aku tengah sedap mengunyah jajan depan tv or dlm keta.
pasang aircond.
diulang..yg pasang aircond yer tuan - tuan n puan - puan sekalian.

yg hampehnyer,
org tua boleh siap gelak or senyum puas or bangga kalau dia melepas.
ayat tak semenggah yg di selalu guna aderlah:
'BUAT APE NAK MARAH - MARAH.ORG CANTIK OR HENSEM PUN TETAP BERAK N KENTUTKAN?!'
-aku:betul jugak!
"HANYA ORG LELAKI SAHAJA YG BERBANGGA BILA KENTUT!'
-aku : gila pe?!


akan tetapi.
akan tetapi yer tuan2 dan puan2..
disebalik kelebihan/kekurangan org tua tu.
arini..
arini ler..
aku melepas dgn jayanya.
berkali - kali dan sebelah dia jugak.
dalam kereta masa gi anto kain tuk jahit pada biras aku.
aku siap bgthu..
yg aku kentut dah berjuta kali.
org tua cume ckp..
'baguslah..digestion ok!'
aku: takkan tak bau?!'
org tua: abang tak bau apepun!
AHAHAHAHHAHHAHA!!
tgk korang..
kelebihan dia: kentut dia,dia tak bau.kekurangan dia: aku kentut dia tak bau!
aahhahahahhahaha!!
ahahahhaahhaha!
ahahahhaa!
matilah aku kena luku dgn dia!!
ahahahahaha!!


#jgn sesaje yer kentutkan laki sndiri.tpi klu kucing ker kambing korang takper.
ahahahhahaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

1 comment:

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang