Ramadhan 6th Day: Salleh Gregor Samsa | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Aug 16, 2010

Ramadhan 6th Day: Salleh Gregor Samsa

hmmm..
kecoh benda ni dlm facebook..
aku malas dah nak tgk lebih lanjut..
baca thru blog sesapa yg adelah..
org gile ko layan gile..mmg giler..
korang nak thu tak bile aku jumpa status ker or benda2 tak semenggah dlm fb lebih kurang begitu dan begini?
aku anggap jer ilmu org tu rendah sangat,akal rendah dan lebih kurang taraf binatang jer even rendah lagi dari menatang sebab ade akal,ade tmpt nak mencari..dia buat main2..
tak kiralah yg sekular ker..yg sibuk2 ckp org lain tak betul pastu kutuk status org lain begini - begini..
bg aku,ko baca sudah...
ko tak suke ko tutup or biarkan..
dah fb tu mgm tmpt nak ltk benda2 gitu.
lantak arrr...
jgn bodoh gi melayan..
aku dah pernah terkena n aku rasa sampai bile - bile pun org jatuhkan air muka aku,biarlah Allah yg bukak aib dia esok di akhirat.
skunk ni aku bg chance sbb Allah mmg bayar cash kat sini..
ade otak pikir,ade akal guna.
boleh lebih2 tpi sekali sekala dan jugak selalu pada - pada.
jgn jdi mcm kes org kulim yg dok kutuk - kutuk johor tu..
bagi aku,yang sudah,sudahlah....
mulianya memaafkan orang itu sangat - sangat dicari..
selamat pose sume...
selamat beramal.



pesanan tuk boss 2nd command: sudah mulakan pengajian anda?(membaca sambil menafsir)
pesanan tuk kak yani: berapa ri sudah gantung periuk belanga?!
ahahahaa......

1 comment:

  1. heheh ala sehari jer.heheh arini dah kena turun pangkat dah kuali semua tu heheh...

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang