Adoi..Sebelnya...Al Kisahnya Pasal Kunci dan Kunci dan Kunci! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Sep 29, 2011

Adoi..Sebelnya...Al Kisahnya Pasal Kunci dan Kunci dan Kunci!

salam pagi khamis guys...
selamat berbaju batik buat yang berbaju batik..
buat yang tak berbaju batik macam aku ni,selamat la berbaju dari tak berbaju lansung...


hari ini pagi - pagi adalah entry membebel seisi alam la kot?!
penuh confidentnya aku tengok beg kecik ada kunci...
apelagi kalau bukan kunci lab dengan kunci bilik dalam lab tu...


tahu -tahu mahu buka pintu lab..
baru aku pasan kunci lain daa...
adei....
agak - agak tensen disitu..
tapi mujur juga kunci labnya sama!!
kalau tak,mapuh aku!

ni aku nak sambung bebel lagi nih..
kalau korang nak layan lagi la kan...

malam tadikan..
macam bese la..
23cm.
akakakkaka.
dalam ngantuk - ngantuk tu...
punoh!

tu belum lagi aku nak citer aku buat apam balik yang sangat crispy siap dak ara dengan setot layan baikkkk punya..
huhuhuhuuhuh...
dapat la 5 - 6 keping..
tu pun yang termasuk yang tak jadi!
ekekekeke..
gambonya?!kendian - kendian la..
hangit banyak la apam balik tu sebab guna frying pan member bagi adiah kawin yang dah dekat 4 tahun aku guna,
calar balo tu jangan citer la..
berjuta!!tu yang rupa apam balikku hodoh belake..

ape lagi nak bebel?!
ni haa..payoh bebeno nak mencari dakwat pen kaler biru gelap
bukan ape.tuk pakai indicator dalam lab.
nak dilute dulu baru leh guna..
ate pergi kedai buku,sume kale itam saje..
eish..nyampah bebeno le teman..
rasa nak fire jer!

malam ni nak mencari la sesambil mencari bahan jugak untuk cuci2 tekak time usrah jumaat ni.
alhamdulillah..
ade jugak yang ajak.
aku nak gi masjid tuk kelas sem 2 ni..
jauh tu satu hal (ala ayu,mcm la 5 - 6 batu jauhnya)
huhuhuuh...
tapi lebih motip malas nih weih..
malas nak meredah tgh panas dan jugak students yang tengah ramai kat center tu.
memang la aku pemalas!
huhuuhuhu

ape lagi nak menyanyah nih..
ade lagi ker?!
tak best la dok dlm lab ni sebab takde tiko!

tu la ayu,sape suruh anak tirikan lab ni?!
padan muko kau!
nak solat pun nanti kena ke musollah la plak.
takpo,motipnya suh ekau eksersais..
lamo dah ekau tak eksersais!
tau takper!

ni mata kiri atas tak benti keduten ni..
aku pun tak tahu naper...
huhuhuh...
apo bondo nak kono lagi nih?!
ish..syirik tu...bersangka baik..
insyaa Allah selamat...

oklah korang...
banyak dah aku menyanyah nih..
tima kasih la sebab baca yer..
ni la gamaknya realiti kehidupan seorang mak yang tak bape nak bertauliah dan berhemah.
caca marba jadinya!!
kelam kabut.
huru hara...
korang,jangan jadi macam aku yer tau..

tima kasih sebab bace..
sekian......................................

jeng jeng jeng jeng jeng jeng!

3 comments:

  1. hb kat sini...
    aku pun tak pakai baju batik..malas..

    ReplyDelete
  2. sy pun penah trtinggal kunci.. sebalnya rasa.. dh la dtg keje lambat.. huhu..

    ReplyDelete
  3. mak oii panjangnya
    kalah lirik lagu
    ekekeke

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang