Bila Askar Wataniah Pencen Bawak Askar 2 orang Pergi TGk Show Wataniah Malam - Malam kat UIA. | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Oct 18, 2011

Bila Askar Wataniah Pencen Bawak Askar 2 orang Pergi TGk Show Wataniah Malam - Malam kat UIA.


citer dah basi..
2 minggu punya citer kot?!
masa time convo UIA ni
ade mcm showcase wataniah kat stadium lelaki ni..
mcm beselah..
orang tua tu dulu budak wataniah zaman - zaman ngaji dia.
jadi,ade sikit feeling2 nak retro zaman silam..


balik je keje dia dalam pukul 6 lebih..
dia dah tanya aku banyak kali nak ikut ker tak..
nak gi awal ke gi lambat..
event mula pukul 8 katanya...
tahu2 kami sampai dlm 8 lebih baru nak mula...
oklah tu...
even aku mcm kepala dah pening since menjaga anak sehari suntuk tanpa dapat tidonya..
tapi demi memenuhi juga dan expose benda2 gini pada anak - anak..
aku ikutlah..
yerlah..
time aku berhajat sesuatu,orang tua penat mcmana sekalipun..dia mesti penuhi even sesekali tu dia jadi green hulk bila situasi tak memberansangkan...




reference:gambo atas budak silat gayong buat demo.ni buat aku tingat time2 muda belia dulu..
gambo bawah tu la demo wataniah.siap meletop bagai...


budak gemok takmo duk diam...


budak gemok suke buat peace sign tak siap!


kalau korang perasan...
setot punya suar senteng sebelah..
puas aku turunkan..
nak jugak dia lipat sampai lutut.
aih..

dak ara plak..asal lagu,asal ade bom meletop,ade bunyi tembak - tembak..
kemain lagi dia terpekik - pekik.
syok sgt la ape ntah aku tgk.
dan yang paling pasti..
bila dah balik?!!!!!

dua - dua terbongkang kepenatan...
ahahhahhaa....




2 comments:

  1. penat askar2 kecik tu ye..
    hehehe...
    sonok gak kengkadang bwk bebudak gi tmpt camni
    tp zakwan mana suke ramai2 org
    ngengade sket die tu, huhu!

    ReplyDelete
  2. penat sangat tu siap terbongkang macam tu :) lega, mak pun leh tdor lena..hehehe

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang