Bila Seronok Jadi Beronok - Ronok!Kang Aku Mogok! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Nov 10, 2011

Bila Seronok Jadi Beronok - Ronok!Kang Aku Mogok!

hohoh!!
sadiskan tgk gambo budak tong gas ni makan?!
bak kate bapak dia: mcm biawak telan telur!

ape kaitan tajuk?!
ni ha...
nyampah la..
jenuh matikan tv..
dah pandai dah bukak2 sendiri..
citer ape dia tgk?!

citer ni ha:

Dr Slump Arale Chan
siap joget - joget la pastu nyanyi dgn nada lirik tak tentu butir...
cite tak semenggah...
mencik Ai!


lagi citer ape?!

zumbers..
citer ni bagus..
ara pun dok same - same belajar mengira!!
tapi yang tak tahan si setot la..asal adik ikut same,dia jeling!
perghh!!berlagak siot!

lagi citer yang bagus tapi buat aku merana sebab sume benda dia nak buat experiment:


jahanam la rumah sebab sepah - sepah..
tapi ade satu lagi citer aku mmg rasa mcm nak tutup tv terus sebab abis la tepung aku kena bancuh dengan air,dengan susu.
tak pasal - pasal jugak,nasi setot tgh makan..dia pergi siram n kacau2 dgn air minum!
klu ade milo time tu,siaplah jadi nasi berperisa milo!!
korang nak tahu citer ape?!
citer ni haaa........

dah la profesor ngok ngek ni suke kenakan siti comot..
adei..
pastu rambut tak semenggah plak tu.
aku rasa nak amik penuhu bunsen pastu bako rambut dia.
aci tak?tak?tak?!

ahahhaa!
sekian..
aku mengong lagi nih..
naper ntah....

No comments:

Post a Comment

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang